AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Har noen ting på lista, men aner ikke hvilken rekkefølge jeg burde sette de i. Har hørt det er veldig vanskelig å få jobb som politi om dagen, men det er det jeg aller helst vil. Det jeg har i søknaden for øyeblikket er: Paramedic, Politi, Kriminologi, Barnevern, Radiografi, Fysioterapi, Psykologi med vekt på atferdsanalyse og Trafikklærer. Forslag til andre spennende yrker å søke på? Hva lønner seg mest mtp lønn og arbeidsmuligheter? Har 55 studiepoeng. Anonymkode: a81c6...a8e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Rettsvitenskap? (Bachelor) Tenkte på det på grunn av at du har valgt kriminologi, politi og barnevern - som har en dels likhetstrekk i seg. Men jeg vet ikke helt om du er så glad i den generelle jussen? Skal du gå barnevern f.eks, er det jo en del juss å sette seg inn i. Bare synsing Anonymkode: 0cd23...ece
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Om virkelig vil gå politie vil eg søkt, om det er realistisk å komme inn. Ja det er mange som ikkje får jobb men det er ikkje umulig og det er godt karriere valg om du får jobb. Anonymkode: 563ad...e59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå