Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 trenger jeg til å finne ut hva jeg kan skrive om når temaet er ungdomskultur i Oslo. Det som allerede er opptatt er : musikk, ungdomsøkonomi, skole, organisasjoner, rus, fritidstilbud, aktiviteter kan ikke komme på noe, men har det litt travelt..hjelp meg hvis det er noen som har forslag da..
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 hvor unge ungdomskulturer? tegneseriemiljøet men det er ikke såå ungt...
Nelle Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Hva med å skrive om shopping og hvilket forhold de har til klær og mote? For akkurat DET er jo forholdsvis sært og spesielt blant ungdom -kanskje særlig i Oslo, jeg mener -kjøpepress, motepress, kroppspress etc.
Amarone Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Tegneseriekultur er vel ikke nødvendigvis for eldre folk? Hva med å skrive om rollespillkultur? Jeg er en ivrig shopper på Outland, og har ikke kunnet unngå å se alle ungdommene (= fra 12- 20 år) som sitter ved bordene utenfor og spiller.
Superlammet Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Metallmiljøet i Oslo. Ganske interessant, mange gamle travere på f.eks Elm.. Lett å skaffe info..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå