Gå til innhold

DNA test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt en følelse på at det er noe som ikke stemmer med meg og mine søsken. Vi er tre jenter og to gutter og jeg er den som skiller seg ut personlighet og utsendeemessig. Min far har nesten aldri vært inne i bildet for noen av oss og da vi var små taklet han oss dårlig. Våres mor er ikke egnet som mor og er veldig ustabil. Hun har jugd om mye og skulle ikke hatt barn for å si det slik. 

Det jeg vil frem til er at jeg mistenker jeg har en annen far enn mine søsken og jeg vil ta en DNA test for å finne ut av det. Er det noen her som vet hvordan jeg går frem med dette? 

Anonymkode: 6a04a...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er jo å få en dna test av din far. Om ikke han vil kanskje en bror, mor eller far?

Du kan bruke farskapstester som du betaler for på nett. For at DNA testen skal godkjennes ved farskap så må den tas på en godkjent klinikk eller sykehus, da er det nav som bestemmer dette. Men når du er voksen så er det jo ikke noe vits i første omgang.

Anonymkode: 1a4df...504

Skrevet

Det enkleste er kanskje å betro mistanken til en av brødrene dine, og teste om dere er helsøsken, privat via prøver du kan bestille på nettet. Det koster noen tusenlapper, men du slipper byråkratiet og å opprøre foreldrene dine.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare å ta en test det. Koster rundt en tusenlapp. Jeg ville definitivt gjort det i din situasjon...

Anonymkode: f3177...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...