AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Bare vært sammen med ei som var småbarnsmor før, og hun mye videre enn alle andre jeg har vært sammen med. Det kan jo være en tilfeldighet men har jo lest at det er veldig vanlig at damer kan bli videre å få skader etter fødsel. Føler det blir helt håpløst å spørre henne om dette før vi har sex, men samtidig vil jeg ikke at noen av oss skal få følelser hvis det viser seg at hun også er vid. Anonymkode: 29fee...435
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 28. februar 2019 Hun kommer hvertfall ikke til å ligge med deg dersom du spør om det 🙂 Anonymkode: 0b848...b3a 70
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Det er ikke vanlig. Anonymkode: 7fec9...c46 4
wahaj Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vært sammen med ei som var småbarnsmor før, og hun mye videre enn alle andre jeg har vært sammen med. Det kan jo være en tilfeldighet men har jo lest at det er veldig vanlig at damer kan bli videre å få skader etter fødsel. Føler det blir helt håpløst å spørre henne om dette før vi har sex, men samtidig vil jeg ikke at noen av oss skal få følelser hvis det viser seg at hun også er vid. Anonymkode: 29fee...435 Hvor gammel er du ts? Nei, det er ikke vanlig at damer er videre etter fødsel, såfremst de har vært flinke med knipeøvelser. 8
Gjest O.G. Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vært sammen med ei som var småbarnsmor før, og hun mye videre enn alle andre jeg har vært sammen med. Det kan jo være en tilfeldighet men har jo lest at det er veldig vanlig at damer kan bli videre å få skader etter fødsel. Føler det blir helt håpløst å spørre henne om dette før vi har sex, men samtidig vil jeg ikke at noen av oss skal få følelser hvis det viser seg at hun også er vid. Anonymkode: 29fee...435 Er du sikker på at det ikke er tissen din som er for liten?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Føler det blir helt håpløst å spørre henne om dette før vi har sex, men samtidig vil jeg ikke at noen av oss skal få følelser hvis det viser seg at hun også er vid. ? Anonymkode: 1cbc7...bba 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Må være slitsomt å være ung i dag. Anonymkode: dda32...10a 19
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vært sammen med ei som var småbarnsmor før, og hun mye videre enn alle andre jeg har vært sammen med. Det kan jo være en tilfeldighet men har jo lest at det er veldig vanlig at damer kan bli videre å få skader etter fødsel. Føler det blir helt håpløst å spørre henne om dette før vi har sex, men samtidig vil jeg ikke at noen av oss skal få følelser hvis det viser seg at hun også er vid. Anonymkode: 29fee...435 Haha, huff 😂 Du ønsker deg ikke barn selv kanskje? For du KAN risikere at dama di ikke er like tight for alltid, uansett om hun skulle være det når dere møtes. Men kudos til deg for å date en småbarnsmor og være åpen for følelser og forelskelse på tross av kids. Anonymkode: f872b...dc7 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 10 minutter siden, O.G. skrev: Er du sikker på at det ikke er tissen din som er for liten? Hvorfor er det ingen som spør om dama er vid når ei dame sier en penis er liten? Den er godt over snittet så alle andre jeg har vært med har vært trange. Er det så vanskelig å forstå at ikke alle kvinner er trange, eller må du skånes fra å høre en reell problemstilling? Anonymkode: 29fee...435 6
Gjest NotYou Skrevet 28. februar 2019 #10 Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ingen som spør om dama er vid når ei dame sier en penis er liten? Den er godt over snittet så alle andre jeg har vært med har vært trange. Er det så vanskelig å forstå at ikke alle kvinner er trange, eller må du skånes fra å høre en reell problemstilling? Anonymkode: 29fee...435 Rart at alle norske menn har godt over snittet..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #11 Skrevet 28. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, huff 😂 Du ønsker deg ikke barn selv kanskje? For du KAN risikere at dama di ikke er like tight for alltid, uansett om hun skulle være det når dere møtes. Men kudos til deg for å date en småbarnsmor og være åpen for følelser og forelskelse på tross av kids. Anonymkode: f872b...dc7 Unger er ikke noe jeg må ha, men er gøy med barn også. Derfor hadde det jo vært supert om jeg fant ei småbarnsmor som faktigst er normalt trang, så slipper man å tenke på det iallefall. Anonymkode: 29fee...435 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #12 Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, NotYou skrev: Rart at alle norske menn har godt over snittet.. Og er enda rarere at alle norske kvinner er trange som ei jomfru😅 Anonymkode: 29fee...435 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #13 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ingen som spør om dama er vid når ei dame sier en penis er liten? Den er godt over snittet så alle andre jeg har vært med har vært trange. Er det så vanskelig å forstå at ikke alle kvinner er trange, eller må du skånes fra å høre en reell problemstilling? Anonymkode: 29fee...435 Ja, hva er egentlig problemstillingen? 😯 Anonymkode: 769f5...234 7
Butterfly20 Skrevet 28. februar 2019 #14 Skrevet 28. februar 2019 Det er tross alt veldig vanskelig å vite det selv om man er vid. Er ikke akkurat sånn at vi går å kjenner på forskjellen mellom oss selv og andre kvinner i garderoben eller venninnegjengen. 22
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #15 Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hva er egentlig problemstillingen? 😯 Anonymkode: 769f5...234 At jeg frykter hun er like vid som hun andre som var småbarnsmor. Anonymkode: 29fee...435 1
liten og god Skrevet 28. februar 2019 #16 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, NotYou skrev: Rart at alle norske menn har godt over snittet.. Ja, Ikke sant? 👍 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #17 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og er enda rarere at alle norske kvinner er trange som ei jomfru😅 Anonymkode: 29fee...435 Er vi? Jeg er egentlig mest imponert over hvordan alle menn, selv de som aldri får seg, noe vet så mye om hvordan vaginavidde før og etter sex og barnefødsler. Dessuten: om hun er "trang som ei jomfru" er hun antagelig ikke helt klar. Anonymkode: dda32...10a 25
Tigertone Skrevet 28. februar 2019 #18 Skrevet 28. februar 2019 Alle kvinner er forskjellig, og om hun er vid eller ikke kommer jo an på hva du mener er trangt eller vidt. Etter en fødsel har vaginaen gått gjennom mye, og musklene i skjedeveggen trengs å trenes opp med knipeøvelser. Å spørre henne om dette gir ingen mening, særlig da hun kan føles trang/vid for andre enn deg. Eneste måten du kan finne ut dette på er å ha sex med henne. Men at du bekymrer deg for at hun skal være vid fordi du har én annen referanse, det er å bekymre seg på forskudd uten grunn. Som sagt er alle kvinner/mødre forskjellige. 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #19 Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, tigertone skrev: Alle kvinner er forskjellig, og om hun er vid eller ikke kommer jo an på hva du mener er trangt eller vidt. Etter en fødsel har vaginaen gått gjennom mye, og musklene i skjedeveggen trengs å trenes opp med knipeøvelser. Å spørre henne om dette gir ingen mening, særlig da hun kan føles trang/vid for andre enn deg. Eneste måten du kan finne ut dette på er å ha sex med henne. Men at du bekymrer deg for at hun skal være vid fordi du har én annen referanse, det er å bekymre seg på forskudd uten grunn. Som sagt er alle kvinner/mødre forskjellige. Takk for bra svar.🙂 Håper jo at hun er like trang som alle de andre jeg har vært med bortsett fra hun som var småbarnsmor, så må vel kanskje bare prøve da å se hvordan det går. De andre varierte jo i størrelse men ingen var problematisk som hun jeg møtte sist. Anonymkode: 29fee...435
Snaskesnusken Skrevet 28. februar 2019 #20 Skrevet 28. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ingen som spør om dama er vid når ei dame sier en penis er liten? Den er godt over snittet så alle andre jeg har vært med har vært trange. Er det så vanskelig å forstå at ikke alle kvinner er trange, eller må du skånes fra å høre en reell problemstilling? Anonymkode: 29fee...435 Er dette en reell problemsstilling? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå