Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med kvinner som må ha høye menn, er det daddy issues? Føle seg som ei lita jente som pappa passer på? Eller hva er greia?

Anonymkode: 268a7...e02

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit ikke hva greia er for andre, men for min del så er det noe utrolig tiltrekkende med en høy mann med god holdning. Jeg er selv nesten 180 cm.

Om jeg føler meg som ei lita jente som blir passet på? Nei, jeg er ikke og kommer aldri til å bli liten, jeg er nesten 180. Så det er ikke der det ligger. Bare det at jeg trives med en mann som er høyere enn meg. 

Anonymkode: 1b47b...cbb

Skrevet

Ok, men tenkte helst på de rundt 1.50- 1.65, som må ha menn som er over 1.85.

Skrevet

Siden ingen andre enn en har svart, konkluderer jeg med at jeg har rett, og ingen vil inn rømme det 😉

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men tenkte helst på de rundt 1.50- 1.65, som må ha menn som er over 1.85.

Søsteren min er under 160. Mannen er vel 190+. Min teori: hun prøver å kompensere så de ikke får så små barn, men har glemt at hun skal føde dem. 

Anonymkode: 57cc6...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker lavere menn fordi jeg liker å føle meg som en beskyttende part men mulig jeg har noe slags hjernefeil for dette er visstnok helt umulig hvis man er kvinne. 

Anonymkode: ec903...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Siden ingen andre enn en har svart, konkluderer jeg med at jeg har rett, og ingen vil inn rømme det 😉

Konklusjonen må vel heller bli at du ikke har rett.

Anonymkode: 9ceaf...690

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke. Jeg er litt over 1,60 høy og har aldri, i hvert fall ikke bevisst, tenkt over mine partneres høyde. Og gjennom livet har jeg vel hatt lengre forhold til menn som har vært alt fra omtrent like høye som meg selv til godt over 1,90 uten at det har gjort noe fra eller til. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært høyere enn pappa siden jeg var 13 år, vil det da være omvendt for meg? 🤔

Synes ikke at samboeren min passer på meg slik foreldrene mine passet på meg. Han gir meg jo ikke akkurat beskjed om hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal oppføre meg. Ikke får jeg skryt når jeg klarer å kle på meg, og om jeg kjeder meg er det ingen som ber meg gå ut og ringe på til nabojenta.

Tror dessverre du bommer :)

Anonymkode: 57824...4fe

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt kuuult jeg da, men det er meg. Er sammen med en høy mann. Er 1,60 sjøl og han er 1,82. Kjenner et tøft ektepar, hun på 1,60 og han på 2,06. 

Skrevet

Hm. Jeg elsker høye menn fordi de er sexy, ofte har ekstra autoritet, blir behandlet med respekt av andre menn og siklet etter av kvinner, fordi de ser ekstra stilige ut når de kler seg opp og fordi de ser store og sterke ut. 

Skrevet

Jeg liker høye menn fordi de er barske og sexy. Ikke fordi de på noen måte minner meg om min lille far på 172.

Det er noe med det å ha en stor mann, man føler seg litt trygg, liksom, i tillegg til at det er sexy og barskt, som sagt.

Når det er sagt, så har jeg vært sammen med menn i alle slags høyder. Det er kjemien som avgjør.

Skrevet

For meg er det min egen høyde som gjør at jeg ønsker meg en høy mann. Jeg har ingenting i mot "lave" menn, men det at mannen er minst min høyde gjør at jeg føler meg litt mer feminin med mine 180 cm.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min er under 160. Mannen er vel 190+. Min teori: hun prøver å kompensere så de ikke får så små barn, men har glemt at hun skal føde dem. 

Anonymkode: 57cc6...9d6

Eller kanskje de bare fant tonen? 

Gjest ThotSlayer
Skrevet

De laveste vil ikke ha lave menn for da ender de opp med lave barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...