Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en gutt som jeg har litt i kikkerten. Vi går på samme skole, til og med samme linje - men jeg VÅGER ikke å snakke til han. Jeg har ikke problem med å snakke med de andre, men siden jeg blir mo i knærne av denne mannen, så stokker ordene seg når jeg ser han og alt stopper opp! Jeg tror ikke han legger noe særlig merke til meg... Og er ikke noe interessert i å møte jenter TROR JEG. Han er der for å lære, thats it. (Etter sånn som jeg tror).

Har også hørt at han har et lite "homserykte" over seg, fordi han sier så mye rart, men dette tror jeg er litt tull fra kameratenes side.

Har bedt han opp til dans, men han virket ikke så interessert. Dansa - og så gikk han til sitt.

HVA SKAL JEG GJØRE?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Be ham opp igjen :) Du vil vel ikke danse alene - vil du vel? Jeg tror han sier ja :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Be ham opp igjen :) Du vil vel ikke danse alene - vil du vel? Jeg tror han sier ja :)

Mm, og sa kan du si: - Huff, jeg ble så varm etter dansen, blir du med ut for litt frisk luft/bort til baren for å drikke et glass vann?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke verdt alt bråket og energien.

Bruk tiden og oppmerksomheten din på skolen og fagene. tenk på hva du skal bli og hva slags karriere du ønsker fremfor å tenke på teite gutter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mm, og sa kan du si: - Huff, jeg ble så varm etter dansen, blir du med ut for litt frisk luft/bort til baren for å drikke et glass vann?

:ler: sant!

Trøste å bære :o

Nå fikk jeg lyst på deilig iskaldt vann, så vell som dansing selv her :digge::danse:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Ser du, dette er ikke vanskelig i det hele tatt! :-)

Vi stikker å danser alle sammen!!

:danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse::digge::danse:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror du har lite å tape på å være litt pågående. Det er verre å gå å lure på om noe kunne ha skjedd en å få et nei. Og uansett så kan du bare se på det som en god gjerning, du gir jo han et komplimang. Det finnes ingen menn som blir sur på deg på grunn av det :)

Kanskje han ikke har selvtillit nok til å tro at han har sjangs på deg? Æsj, gjør som Madonna si det rett ut!

:ler: Er jo utrolig tøft om man tørr da. Det står respekt av det synes jeg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...