Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på en internstilling i bedriften min, jeg var overkvalifisert for stillingen, men fikk allikvel avslag på den. Stillingen krevde at jeg måtte ned fra 60 til 40% noe jeg må pga studiene. Men fikk allikvel ikke den. Pga at dem har hatt  kandidater som stilte bedre, men jeg tviler på det. Tror det er noe annet inn i bildet. Motivasjonen er helt nede nå, skal uansett slutte til juni. Vet ikke hvordan skal klare å holde ut. 

Anonymkode: e710b...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om den stillingen du søkte på var fast eller tidsbegrenset, men hvis den var fast er det vel ikke så rart om de foretrakk noen andre med et lengre tidsperspektiv. Det at man er overkvalifisert betyr heller ikke at man er best kvalifisert. De fleste arbeidsgivere kvier seg for å ansette overkvalifiserte pga at de mangler motivasjon og kun vil videre. 

Derfor: hold ut! Du har kun tre måneder igjen der du er. Det er ikke lang tid. Tell ned, uke for uke, og husk på alle helligdagene som ligger foran deg :) 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Ullvott skrev:

Du sier ikke noe om den stillingen du søkte på var fast eller tidsbegrenset, men hvis den var fast er det vel ikke så rart om de foretrakk noen andre med et lengre tidsperspektiv. Det at man er overkvalifisert betyr heller ikke at man er best kvalifisert. De fleste arbeidsgivere kvier seg for å ansette overkvalifiserte pga at de mangler motivasjon og kun vil videre. 

Derfor: hold ut! Du har kun tre måneder igjen der du er. Det er ikke lang tid. Tell ned, uke for uke, og husk på alle helligdagene som ligger foran deg :) 

Dem vet ikke at jeg skal slutte. Stillingen var fast. Er også fast ansatt. 

Må nok det evt finne noe annet i andre bedrifter. 

Anonymkode: e710b...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...