Gå til innhold

Stikking i livmor/ligamentsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste ukene hatt mye smerter og stikkninger som jeg hadde sist jeg var gravid. Er det noen av dere andre som opplever dette uten å ha gått positiv test?? 

Jeg er prøver men har enda ikke fått positiv test enda!

Anonymkode: 9e3df...ff8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Er 15 dpo idag, om man skal tro grafen i ff. Masse stikking og murring, men bare skygger på RFSU-strimlene🙄

Skrevet
2 timer siden, Budeia89 skrev:

Samme her. Er 15 dpo idag, om man skal tro grafen i ff. Masse stikking og murring, men bare skygger på RFSU-strimlene🙄

Jeg har også de siste to prøveperiodene hatt skyggestrek på med RFSU! Så nå har jeg bestilt babyplan og håper jeg slipper flere falske forhåpninger!!! 😬 håper det snart kan klaffe!

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også de siste to prøveperiodene hatt skyggestrek på med RFSU! Så nå har jeg bestilt babyplan og håper jeg slipper flere falske forhåpninger!!! 😬 håper det snart kan klaffe!

Sikkert lurt! Jeg tror egentlig ikke jeg er gravid iom at strimlene ikke slår ut så sent som 15 dpo, men man vet jo ikke før man får tr på besøk😂

Skrevet
2 timer siden, Budeia89 skrev:

Sikkert lurt! Jeg tror egentlig ikke jeg er gravid iom at strimlene ikke slår ut så sent som 15 dpo, men man vet jo ikke før man får tr på besøk😂

Kan jo være egget har festet seg sent da, er lov å håpe 😁

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være egget har festet seg sent da, er lov å håpe 😁

Joda, sant det☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...