AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Jeg har i to uker nå avtalt ett besøk. Hun skulle komme 1130, men får melding tidligere idag om at det ikke var sikkert hun kunne komme i 12 tiden fordi barnet sov 3 timer på dagen. Nå er klokken halv ett, hun har ikke gitt meg noen oppdatering eller svart , eller sett min melding. Vafelrøre og alt klart, og nå vafler stekt. Er ikke dette veldig useriøst??? Det er ikke en jeg kjenner godt, men familie av ett annet familiemedlem som også har baby hjemme i perm, samtidiig med meg. Anonymkode: a13d8...1dc
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Alt kan ikke planlegges med baby mener nå jeg og hun sa faktisk i fra. Ikke alltid lett og ha med seg hodet med små barn. Gjør nå ditt resten av dagen og svarer hun så si at du fant på noe annet. Anonymkode: 79624...d54
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alt kan ikke planlegges med baby mener nå jeg og hun sa faktisk i fra. Ikke alltid lett og ha med seg hodet med små barn. Gjør nå ditt resten av dagen og svarer hun så si at du fant på noe annet. Anonymkode: 79624...d54 Tenker hun kunne klare å rekke jobb og legen da, om det hadde vært sånn. Anonymkode: a13d8...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Skjønner frustrasjonen din. Det er ikke alltid lett å time med baby, søvn, amming, bæsj opp etter ryggen. Husker da jenta mi var liten pleide jeg å avtale besøk som passet med hennes sovetider. Gikk ikke det, prøvde jeg å endre rutinen litt.. Jeg tenker at avtaler man en tid, så prøver man. Anonymkode: 12d81...59f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner frustrasjonen din. Det er ikke alltid lett å time med baby, søvn, amming, bæsj opp etter ryggen. Husker da jenta mi var liten pleide jeg å avtale besøk som passet med hennes sovetider. Gikk ikke det, prøvde jeg å endre rutinen litt.. Jeg tenker at avtaler man en tid, så prøver man. Anonymkode: 12d81...59f Babyen er nærmere ett år.. Ja man prøver. Anonymkode: a13d8...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå