Gå til innhold

Hva skal dere ha i brudeveska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å tenker litt på hva jeg skal ha i veska mi på dagen. til nå har jeg funnet ut at jeg skal ha med 1 ekstra par med strømper og linser, friske drops, sminke, deodorant. kommer dere på noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg skal ha valium og en liten mobiltelefon, også litt sminke.

dior sin maximeyes mascara :-)

YSL touch eclat,

super concealer! highlighter under øyebryn,og bruker den under øynene også!

også estee laudeer "daywear plus"

herregud, den MÅ prøves! er dagkrem, den er grønnblå, men huden GLØDER ved bruk! er et "must" for meg å ha den! slipper alt annet "sparkel" som brunkrem og annen shitt!

også vippetang!

Skrevet

en liten parfyme flaske, sminke, leppomade, kanskje en paracett eller to.. (kjekt å ha hvis man skulle få vondt i hodet..) :P

Gjest Principessa
Skrevet

..jeg skal ikke ha veske...forloveren min får den oppgaven :sjarmor:

Men jeg skal sørge for at hun har hodepinepiller, lipgloss, pudder, rouge, pastiller, lommetørkle og parfyme lett tilgjengelig i vesken sin...

Skrevet

Takk for svar. ble litt klokere nå. jeg hadde foreksempel ikke tenkt på parfyme, hodepinetabletter og lommetørkle. :wink:

Skrevet
en liten parfyme flaske, sminke, leppomade, kanskje en paracett eller to.. (kjekt å ha hvis man skulle få vondt i hodet..) :P

Når du sier parfymeflaske, mener du da den flaska du kjøpte parfymen i, eller skal du kjøpe en liten beholder, og fylle på parfyme? jeg var nemlig på kjøpesenteret i dag, og da fikk jeg beskjed om at de har omtrent sluttet å selge sånne...ingen butikker som hadde. ble kanskje litt rart forklart, men dere forstår sikkert.. :wink:

Skrevet

Jeg vil tro det kan være lurt å høre med parfymeriet om de har noen sånne "småprøver" av favorittparfymen din. (Bitteliten flaske med parfyme i)

De må jo være geniale og ha i veska!?

Skrevet
Jeg vil tro det kan være lurt å høre med parfymeriet om de har noen sånne "småprøver" av favorittparfymen din. (Bitteliten flaske med parfyme i)

De må jo være geniale og ha i veska!?

Ja det var jo lurt. de er jo veldig greie å ha med seg i veska. tar hvertfall ikke store plassen.. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Eg kjem sikkert berre til å ha lommetørkler, hodepine-tablettar, kamera!??, pastillar (slike mot dårleg ånde?), ekstra par med strømper og deodorant kanskje. Også litt sminke-stasj kanskje... Den derre estee laudeer "daywear plus" hørtes jo heilt fantastisk ut! Kor mykje kostar den?

Skrevet

Må ha med

*Ekstra strømper

*lipgloss/leppomade

*div. annen sminke?

*deo/parfyme

*paracet

*pastiller

*lommetørkle

*mobil?

*linser

*kamera

Hvis jeg får plass til alt da.. :tunge1:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Skal ha sigarettene mine + lighter

hodepinetabeletter

pastiller

Skrevet

Skal ikke ha veske, men forlover skal ha med seg ryggsekk! :-D

*Førstehjelpsutstyr (plaster, gnagsårplaster o.l.)

*Smertestillende

*Piller mot min følsomme mage

*Sysaker! Hvit, sort, lilla og burgunder tråd, slik at alle småkatastrofer for brud, brudgom og forlover kan rettes på.

*Nødproviant - vann, noe å spise, snacks for kjapp boost av blodsukker

*Penger, bankkort, mobiltelefoner

*Hårspray og hårnåler - dersom frisyren begynner å sige kan man kanskje bedrive litt førstehjelp

*Lommetørklær

*Lebestift og kanskje litt anna sminke (skal sminkes av proff, må se hva hun skal bruke først)

*Ekstra strømper

*7nde sans - alle kontaktnummere, notater, etc. Just in case...

*Linsesaker - reservelinser (dersom jeg gråter dem ut) og linsevann

*Allergipiller og astmaspray til min kjære - i tilfelle han glemmer sine... :wink:

*Forlovers kamera

Hmmmm... Noe sånt noe, tror jeg har husket det meste der... :wink:

Som du ser tar jeg alle sorger på forskudd, og vil helst ha alt tilgjengelig. Hverken jeg eller forlover kommer til å ha håndveske, tror jeg, men vil ha 'sekken' i nærheten hele tiden.

Skrevet

Putt oppi noen sikkerhetsnåler....de tar liten plass og fikser fort litt problemer med tøyet.

Er det synlige knapper i kjolen er det smart å ha med en ekstra. :)

Ekstra strømpebukse er vel kun aktuelt hvis man ikke har lang kjole?

Skrevet

Nei, skal nok ha ekstra strømper (ikke strømpebukse, stay-ups, tenker jeg) selv om jeg har lang kjole - blir fort ubehagelig om ting skulle rakne nede i skoen, det synes fort dersom jeg danser, etc, etc.

Skal selvfølgelig ha med sikkerhetsnåler - hører med i sy-settet, det! :wink:

Skrevet
Nei, skal nok ha ekstra strømper (ikke strømpebukse, stay-ups, tenker jeg) selv om jeg har lang kjole - blir fort ubehagelig om ting skulle rakne nede i skoen, det synes fort dersom jeg danser, etc, etc.

Skal selvfølgelig ha med sikkerhetsnåler - hører med i sy-settet, det! :wink:

:ler: Skjønte jo at du skulle ha med fem-seks pakker med sikkerhetsnåler da...som skal pakke tre kofferter. Har du sendt den stakkars forloveren som skal bære alt på treningsstudio da? :ler:

Skrevet

Skal jo ikke bæres rundt om kring, da!

Fraktes med drosje til frisøren, med bil/drosje evnt. til fots de 500 meterne til kirken, så ligge i bil/hos venninne i kirken, fortsatt i bil hos fotografen, så med bil til festlokale hvor vi blir resten av kvelden. :-)

Ikke masse bæring, med andre ord!

I tillegg kan vi da legge tøyet vi skifter ut av hos frisøren i samme sekk! :-)

Regner med at mor og svigermor vil ha noen ekstra lommetørklær klar dersom jeg trenger det! :wink:

Skrevet
Skal jo ikke bæres rundt om kring, da!

Fraktes med drosje til frisøren, med bil/drosje evnt. til fots de 500 meterne til kirken, så ligge i bil/hos venninne i kirken, fortsatt i bil hos fotografen, så med bil til festlokale hvor vi blir resten av kvelden. :-)

Ikke masse bæring, med andre ord!

I tillegg kan vi da legge tøyet vi skifter ut av hos frisøren i samme sekk! :-)

Regner med at mor og svigermor vil ha noen ekstra lommetørklær klar dersom jeg trenger det! :wink:

:hoho: Ser liksom for meg greia da....

Dere til frisøren...og alle koffertene i egen drosje etter.

Så videre etter dere i drosje til kirken (eller i verste fall brud og forlover som sleper koffertene etter seg til kirken).

Så haike med venninnens bil til fotografen (hvem har forresten sagt at kofferter tar seg godt ut på bilde?)

Også skal det leies egen bil til dem som skal stå parkert utenfor festlokalet hele kvelden. Misunner ikke den sjåføren asså. :ler:

Livlig fantasi? hvem? jeg?...næææh :ler:

Skrevet

Jeg mente på å få tak i en prøve av favoritt parfymen på parfymeriet som jeg kan ha i vesken.. En sånn bitte liten sak som ikke tar store plassen :P

Skrevet

Jeg mente på å få tak i en prøve av favoritt parfymen på parfymeriet som jeg kan ha i vesken.. En sånn bitte liten sak som ikke tar store plassen :P

Jepp skjønner hva du mener.. :P

Skrevet

Kommer dere på noe annet som er veldig viktig å ha med seg? tar imot alle tips og råd med glede.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...