Stina234 Skrevet 8. mars 2019 #21 Skrevet 8. mars 2019 Det er lett å si at det er et barn sin fantasi og muligens er det nettopp det. Men på den annen side er et barn sitt sinn er enkelt og ærlig, de sier det de ser og man kan vel aldri forklare dettte fullt ut.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #22 Skrevet 8. mars 2019 En gang jeg skulle si god natt til sønnen min, sa han at det var en mann som gikk forbi rommet hans. Jeg sa at det sikkert bare var faren hans som gikk på badet, siden det var litt mørkt i gangen så kunne han ikke se han klart. "Nei, mamma det var ikke pappa, det var den samme mannen som pleier å stå i trappa i stua å se på oss", svarte han. Han nevnte det aldri igjen, så det gikk nok over av seg selv. Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal tro, jeg har aldri sett eller merket noe uvanlig her. Anonymkode: b4f0b...905
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #23 Skrevet 8. mars 2019 Selvfølgelig ser hun noe. Jeg kjenner ei med ei datter som så en mann da hun var på den alderen. De voksne trodde ikke helt på det, helt til hun fikk se et bilde av mannen og sa det var han. Det var da oldefaren hennes. En gutt i klassen til sønnen min så også gjenferd. De voksne så han ikke, men hørte han i trapper og et par ganger datt lysekrona i stua ned. Sånt finnes og skal ikke avskrives som fantasi! Barn trenger å bli tatt på alvor når de ser sånt. Anonymkode: 777d8...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå