AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Jeg spiser sunnere og lavkalori (kaloriunderskudd, spiser 1500kalorier) nå, er på uke nr 2. De siste dagene har jeg hatt så vondt i kroppen, kan beskrive det som vondt i skjellettet eller følelsen av å være støl eller influensa vondt i kroppen. Bare ømt, spesielt i bena. Jeg har ikke influensa og har ikke trent eller gjort noe jeg burde bli støl av. Kan dette komme av slankingen? At det enten er fordi jeg går ned i vekt eller at jeg burde spise mer av noe jeg evt mangler (salt?)? Andre som har opplevd dette? Jeg har også vært veldig sliten (sikkert pga kaloriunderskudd), spesielt på kvelden, men har løst det med å gå å legge meg i 21-22tiden og da fungerer neste dag helt fint frem til det er kveld. Mtp sliten. Men vondter i kroppen er tilstede hele dagen. Anonymkode: 3540f...5d0
Gjest BearMama Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Hva er høye og vekt og hvordan er aktivitetsnivået?
tirben Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Du har nok ketoflu! Kroppen din er i ketose, som betyr at nå forbrenner du ditt eget fett. I begynnelsen når man er i ketose, føler man seg dårlig, som om man har influensasmerter. Dette er forbigående, og så snart kroppen din er vant til denne tilstanden, går det over. Du kan google ketoflu, så får du en bedre forklaring. Jeg er ingen ekspert.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 174cm høy, nå vekt 79kg (var 84kg etter jul). Aktivitetsnivået er ca 8000 skritt om hverdagen. Trener ikke noe akkurat nå. Anonymkode: 3540f...5d0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, tirben skrev: Du har nok ketoflu! Kroppen din er i ketose, som betyr at nå forbrenner du ditt eget fett. I begynnelsen når man er i ketose, føler man seg dårlig, som om man har influensasmerter. Dette er forbigående, og så snart kroppen din er vant til denne tilstanden, går det over. Du kan google ketoflu, så får du en bedre forklaring. Jeg er ingen ekspert. Men jeg spiser «vanlig» og ikke lavkarbo, men dette gjelder fortsatt? Det var positiv lesning! Skal Google. Anonymkode: 3540f...5d0
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Jeg hadde det sånn på lavkarbo, men også når jeg ikke lever ketogent, men bare kutter ut sukker og raske karbs. Føler meg bedre etter hvert, men det en slags hangoverfølelse i starten. Anonymkode: c226d...9fa
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Jeg har jo forsåvidt kuttet ned på sukker, pasta og brød uten at det er en del av diett, bare byttet ut brød til rug sprø knekkebrød og pasta med quinoa eller droppet det. Så jeg har jo kuttet det ned uten å ha kuttet det ut. Da er det greit med litt vondter så lenge det er «bra»! takk for svar! Anonymkode: 3540f...5d0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 1500 kcal er jo ikke SÅ lite, og uten trening og med kun 8000 skritt pr. dag tror jeg ikke det skyldes "slankingen". Du har jo også kun holdt på i to uker, så det er rart om kroppen skulle gå rett i kjelleren av det. Tipper du heller er litt småforkjølet el.l. Anonymkode: e1af1...b6b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1500 kcal er jo ikke SÅ lite, og uten trening og med kun 8000 skritt pr. dag tror jeg ikke det skyldes "slankingen". Du har jo også kun holdt på i to uker, så det er rart om kroppen skulle gå rett i kjelleren av det. Tipper du heller er litt småforkjølet el.l. Anonymkode: e1af1...b6b Jeg spiser egentlig mindre, men da vil innlegget her bli slettet/sperret av moderator. «Slanking» i anførselstegn er ikke spesielt hyggelig av deg. Anonymkode: 3540f...5d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå