Gå til innhold

Er nudisme sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har vært i en nudistleir? Hender det at du blir tent og får innmari lyst?👫👫.

Anonymkode: f6b23...9ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyst?

Til hva da?

Og hva er en "nudistleir", forresten?

Jeg har forstått det slik, i all tid, at nudisme handler om alt annet enn seksualitet.

Spesielt ikke seksualitet, faktisk.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei. 

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet

Enig med @Moonwalker, ser bare for meg treige nakne folk soom gjør hverdagslige ting. Nakenhet er ikke sexy i seg selv.

Tror TS har fantasier som ikke matcher virkeligheten og heller burde gå på en sexklubb el noe.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker å vise meg fram, og naturisme tilbyr en scene.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her inne som har vært i en nudistleir? Hender det at du blir tent og får innmari lyst?👫👫.

Anonymkode: f6b23...9ab

Du finner alle slags folk i alle slags former og alder. Tror nudiststrender er mindre sexy enn vanlige strender der du har folk som mer shower off i liksom sexy bikini og slikt. Tror de på nudiststrender er litt mer kom som du er og har mindre fokus på det seksuelle. Kropp er bare kropp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er mer naturlig enn nakenhet, mer naturlig enn ¨å gå med bikini. Tror mange som går på nudiststrand er preget komplekser for et eller annet og søker aksept og det må man jo respektere. Andre går der fordi det er deilig å være helt seg selv.

Anonymkode: 802bf...0cd

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sexy, men deilig å være naken i sola og i havet. Det kan også være mange flotte kropper å se på, så noen ganger må jeg svelge litt ekstra. Flott å være der med min bestevenn😊 gleder meg til vår og sommer igjen!

Anonymkode: c52be...788

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det er ufattelig mye nudisme som IKKE er sexy!

Anonymkode: ca450...f06

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2019 den 7.07, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg har forstått det slik, i all tid, at nudisme handler om alt annet enn seksualitet.

Spesielt ikke seksualitet, faktisk.

Så det er en samling av aseksuelle og antiseksuelle folk altså?

Anonymkode: 1d1ab...d61

AnonymBruker
Skrevet

Vi er like seksuell som deg, men vi driver definitivt ikke med det på stranda, da blir vi kastet ut!

Gjest Krampus
Skrevet

Så en dokumentar om nudistleirer for en stund siden, og det virker som om det er mest gamle mennesker. Var mye gamle menn og damer med hengepunger og slengpupper som luket blomsterbed og grillet. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er like seksuell som deg, men vi driver definitivt ikke med det på stranda, da blir vi kastet ut!

Virker da ikke slik. Dere har jo en sterk fobi for alt sexuelt. Det virker jo nesten som om dere får panikkangst bare noen nevner det.

Og det blir jo rimelig hysterisk når dere argumenterer met at nakenhet må være lov fordi det er naturlig... vel seksualitet er også helt  naturlig. Det er faktisk en av våre primærdrifter.

Anonymkode: 1d1ab...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...