AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Noen her inne som har vært i en nudistleir? Hender det at du blir tent og får innmari lyst?👫👫. Anonymkode: f6b23...9ab
282_NaughtySpark Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Lyst? Til hva da? Og hva er en "nudistleir", forresten? Jeg har forstått det slik, i all tid, at nudisme handler om alt annet enn seksualitet. Spesielt ikke seksualitet, faktisk. 3
annebanane Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 (endret) Nei. Endret 21. september av annebanane 2
Ella Ellefantella Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Enig med @Moonwalker, ser bare for meg treige nakne folk soom gjør hverdagslige ting. Nakenhet er ikke sexy i seg selv. Tror TS har fantasier som ikke matcher virkeligheten og heller burde gå på en sexklubb el noe. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 Jeg liker å vise meg fram, og naturisme tilbyr en scene.
Maleficenta Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen her inne som har vært i en nudistleir? Hender det at du blir tent og får innmari lyst?👫👫. Anonymkode: f6b23...9ab Du finner alle slags folk i alle slags former og alder. Tror nudiststrender er mindre sexy enn vanlige strender der du har folk som mer shower off i liksom sexy bikini og slikt. Tror de på nudiststrender er litt mer kom som du er og har mindre fokus på det seksuelle. Kropp er bare kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 Ingenting er mer naturlig enn nakenhet, mer naturlig enn ¨å gå med bikini. Tror mange som går på nudiststrand er preget komplekser for et eller annet og søker aksept og det må man jo respektere. Andre går der fordi det er deilig å være helt seg selv. Anonymkode: 802bf...0cd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Det er ikke sexy, men deilig å være naken i sola og i havet. Det kan også være mange flotte kropper å se på, så noen ganger må jeg svelge litt ekstra. Flott å være der med min bestevenn😊 gleder meg til vår og sommer igjen! Anonymkode: c52be...788 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 Jeg vet at det er ufattelig mye nudisme som IKKE er sexy! Anonymkode: ca450...f06
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 7.07, 282_NaughtySpark skrev: Jeg har forstått det slik, i all tid, at nudisme handler om alt annet enn seksualitet. Spesielt ikke seksualitet, faktisk. Så det er en samling av aseksuelle og antiseksuelle folk altså? Anonymkode: 1d1ab...d61
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 Vi er like seksuell som deg, men vi driver definitivt ikke med det på stranda, da blir vi kastet ut! Anonymkode: c52be...788
Gjest Krampus Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 Så en dokumentar om nudistleirer for en stund siden, og det virker som om det er mest gamle mennesker. Var mye gamle menn og damer med hengepunger og slengpupper som luket blomsterbed og grillet.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #13 Skrevet 1. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er like seksuell som deg, men vi driver definitivt ikke med det på stranda, da blir vi kastet ut! Anonymkode: c52be...788 Virker da ikke slik. Dere har jo en sterk fobi for alt sexuelt. Det virker jo nesten som om dere får panikkangst bare noen nevner det. Og det blir jo rimelig hysterisk når dere argumenterer met at nakenhet må være lov fordi det er naturlig... vel seksualitet er også helt naturlig. Det er faktisk en av våre primærdrifter. Anonymkode: 1d1ab...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå