Gjest Erle Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Jeg skal gifte meg juni neste år. Min forlovede har bestilt seg bunad i anledning dagen. Jeg har hatt bunad siden jeg ble konfirmert, og har ikke lyst til å gifte meg i den. Har lyst til og bruke en brudekjole, og føle meg spesiell den dagen. Kan jeg ha det siden min forlovede skal ha bunad, eller må jeg også bruke bunad da? Noen mener det. Hva synes dere? Takknemlig for svar.
nessi Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Jeg mener at du selvfølgelig kan bruke brudekjole.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Bruk brudekjole, du har bare èn sjanse (forhåpentligvis) å stå hvit brud.
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Det er da vel uansett ikke forlover som setter kleskodeks den dagen
Trampe Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 De fleste menn ser flotte ut i bunad, men mange liker det ikke. Vær glad for at han vil bruke bunad, han blir sikkert kjempekjekk i den. Vi ser ofte at kvinner går i bunad mens partneren bruker dress, så hvorfor kan det ikke være omvendt? Bruk brudekjole hvis det er det du vil. Det er du som skal føle deg spesiell på din store dag! Ikke bry deg om det dersom noen reagerer på at han bruker bunad og ikke du. Det er slett ikke unormalt!
linky Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Syns godt du kan ha hvit brudekjole om det er det du vil. forhåpentligvis får en bare brukt det en gang i livet..
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Det er da vel uansett ikke forlover som setter kleskodeks den dagen :klø: Det er da forskjell på forlovar og forlovede??
TeddyToria Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Synes fint du kan ha brudekjole, selv om din forlovede ønsker bunad. Det kan bli riktig så lekkert det!
Gjest Madam Felle Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Synes fint du kan ha brudekjole' date=' selv om din forlovede ønsker bunad. Det kan bli riktig så lekkert det! [/quote']
Annie78 Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 :klø: Det er da forskjell på forlovar og forlovede?? Jepp...stusset på den, jeg og.... Trådstarter mente vel sin kjære, forlovede, og ikke forlover... Ja, ja. Fort å ta feil. Synes forøvrig det er veldig fint med bunad og brudekjole. Har sett flere som bruker dette. Er jo ofte kvinner bruker bunad og mannen dress... :-)
magnhild Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Jeg har kjole og mannen skal ha bunad. HAr fått en del kommentarer på dette, men det er slik vi vil ha det, så da blir det sånn! Mannen min er kjempefin i bunad han!! Så jeg gleder meg!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Det er da vel uansett ikke forlover som setter kleskodeks den dagen Ikke forlover nei, men det står forlovede!
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 :klø: Det er da forskjell på forlovar og forlovede?? :oops: Leste Forlover her jeg :oops: Trodde det dreide seg om en forlover som ville ha bunad og en brud som da ble i stuss om hun måtte følge forloverens klesvalg Sorry!!!!!!
Snutus Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 Klart du kan ha kjole selv om mannen skal ha bunad.
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2005 #15 Skrevet 13. april 2005 Noway om jeg hadde gått i bunad på bryllupsdagen. det er ikke MEG.. Det velger du selfølgelig selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå