Ginny Skrevet 28. februar 2019 #41 Del Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, hind skrev: Hjelpes! Er det et merkelig krav at man ønsker en mann som er høyere enn en selv? Sist jeg sjekket var det fortsatt vanlig at menn var en del høyere enn kvinner, men å søke en høydeforskjell som er normal er altså merkelig og urimelig. Dere er rare. 😆 Å sette det som et absolutt krav er veldig merkelig, hvor går grensene? Er han "bare" 2 cm høyere, må han forkastes da? Det virker bare fryktelig overfladisk, at man velger bort mennesker man kunne hatt det skikkelig bra med bare fordi de ikke er x cm høyere enn en selv.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 28. februar 2019 #42 Del Skrevet 28. februar 2019 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 28. februar 2019 #43 Del Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, Becka skrev: 😄 Oi, klarte visst å sletta alt å bare sende smileyen. Men skrev at jeg ikke skal bedømme TS. Fordi, jeg selv holdt på å dumpe en som begynte å bli skallet. Han gikk alltid med caps/lue, så jeg visste det ikke med en gang, men så begynte jeg å ane det.. Grudde meg skikkelig. Men egentlig bra han ikke tok den av,... For jeg begynte å falle, og da lua røyk, brydde jeg meg ikke. Overfladisk er det. Men hår betydde virkelig mye for meg! Slik som sikkert høyden gjør for TS. Men se forbi det TS, se forbi det. Det er ikke verdt å gå i fra pga dette. Trust me. Og han er jo forsatt høyere enn deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #44 Del Skrevet 28. februar 2019 Det er nok best å dumpe han. Dverger er ikke noe å samle på, eventuelle barn vil jo også risikere å være lave. Anonymkode: e77f3...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 28. februar 2019 #45 Del Skrevet 28. februar 2019 Kvitt deg med han! Om han er kjekk og snill og om dere passer godt sammen, spiller ingen rolle. Det eneste som teller, er høyden, og 4 cm forskjell er for lite. Godt å se du er enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #46 Del Skrevet 3. mars 2019 Fikk er ørliten følelse av at det er et troll ute å går her Anonymkode: 62dee...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #47 Del Skrevet 3. mars 2019 Enig med TS. Litt mer forskjell i høyde bør det være. Lave sko og lut i ryggen. Nei takk! Anonymkode: 28af0...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #48 Del Skrevet 3. mars 2019 Kan dere som hele tiden troller om menns høyde slutte med det! Hva i all verden er underholdende med å krenke andre på denne måten? Synes det er så ufattelig trist og overfladisk det skal være så stort fokus på et perfekt utseende både for kvinner og menn. Hjertet mitt gråter. Hilsen mor til lav tenåringsgutt. Anonymkode: 6ffd4...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #49 Del Skrevet 3. mars 2019 Det er ikke høyden det kommer an på, men lengden og tykkelsen. Har du sjekket det? 😁 Anonymkode: 28f62...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #50 Del Skrevet 3. mars 2019 Må være deilig å være ung og naiv, og tro at det finnes så mange fantastiske menn å velge mellom at du kan velge høyde, hårfarge, øyenfarge, vekt i tillegg. Utvalget ditt blir mindre og mindre for hvert år, og de gode mennene blir tidlig tatt av tvers gjennom gode damer som ikke er overfladiske. Til slutt vil du sitte igjen med mammadaltene, egoistene, de utro og sexistiske mennene, som sikkert har riktig høyde, men aldri vil prioritere deg. Da vil du angre på alle mulighetene du kastet fra deg tidlig i 20-årene fordi du trodde at en Ryan Gosling lookalike ventet på deg rundt neste hjørne. Anonymkode: 80223...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå