Tom sing Skrevet 28. februar 2019 #21 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvorfor skal ødelegge for deg selv. Det har ingenting å si. Hvis du treffer en som er så flott og grei, må du heller ta hensyn til han å gå i lave sko. Det er så mange flotte kvinner her i landet, men få flotte menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #22 Del Skrevet 28. februar 2019 Så lenge han er høyere enn deg er det vel ikke noe problem? hadde skjønt det hvis han var 10 cm lavere. Jeg er kvinne på 178 og Hvis jeg må ha en mann som er minst 10 cm høyere blir utvalget lite. møtte en fra nett en gang som skulle være ca like høy som meg. Han var litt lavere og sa rett ut at jeg var for høy og det gikk ikke! Så menn har også krav til høyde. Og de legger ofte på noen Cm på høyden på nett.. Anonymkode: 8167b...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 28. februar 2019 #23 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Nei, han er ikke "lav", han er ganske gjennomsnittlig. Han er dessuten høyere enn deg. Når han i tillegg er snill og dere har god kjemi, er det utrolig overfladisk å skulle "dumpe han før du blir følelsesmessig involvert". Men det er kanskje like greit, så kan han finne seg noen som setter pris på han som han er. Endret 28. februar 2019 av Thyra Tastefeil 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #24 Del Skrevet 28. februar 2019 Jeg er 179 cm selv, han jeg driver med er 176 cm, spiller da ingen rolle, og du har da funnet en som er 4 cm lenger enn deg til og med. Anonymkode: 3ac7c...979 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #25 Del Skrevet 28. februar 2019 Jeg er ca 170 høy, to av de mennene jeg har satt mest pris på å ha hatt i livet mitt var hhv 153 og 156 høy. Dette var sågar når jeg var i tenårene - livets mest overfladiske periode! Nei, jeg endte ikke opp med noen av dem, men det var ikke akkurat høyden som gjorde det 🙄 Anonymkode: 241ca...fd0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #26 Del Skrevet 28. februar 2019 Kanskje bare la ham gå videre, til hans eget beste..? Jeg er 1,60, og syns dermed en på nesten 1,80 er mer enn høy nok. La han gå videre til ei som kan se opp til han😁 Anonymkode: 4d785...f4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #27 Del Skrevet 28. februar 2019 Anonymkode: ec767...db1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 28. februar 2019 #28 Del Skrevet 28. februar 2019 Regner med dette er en provokasjonstråd pga temaet som har vært mye i media i det siste. Men i tilfelle ikke.. Kunne skjønt tanken om han var noen cm+ lavere enn deg. Likevel bør kjemie og en god person trumfe det lett. Men han her er høyere enn deg tilogmed! SKJERPINGS! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #29 Del Skrevet 28. februar 2019 Har hørt at størrelsen ikke har så mye å si. 😁 Anonymkode: 28f62...f80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. februar 2019 #30 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Herregud, skjerp deg han er ikke lav. Og du fortjener ham ikke uansett, med den holdningen der. Endret 28. februar 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2019 #31 Del Skrevet 28. februar 2019 Så lite som skal til for å avvise noen. For en tåpelig grunn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #32 Del Skrevet 28. februar 2019 Dump han, for han fortjener faen ikke deg! Du er jo direkte slem. Jeg er selv 170, og kjæresten min er 176. DET ER JO FOR FAEN IKKE ET PROBLEM! Men om det er viktigst for deg at han er høy, så må du jo bare ditche han. Anonymkode: e9b4e...cb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #33 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvorfor er høyden så viktig? Da stemmer ikke kjemien så godt hvis noe så trivielt kommer såpass i veien. Anonymkode: 0018a...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattenerborte Skrevet 28. februar 2019 #34 Del Skrevet 28. februar 2019 wtf. jeg er 13 cm høyere enn min kjæreste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #35 Del Skrevet 28. februar 2019 Like høy eller høyere er perfekt.. Samboeren min er bare 3 cm høyere enn meg, og han kunne godt vært lavere også! Liker han for den han er.. Innrømmer gjerne at jeg synes høye menn er attraktivt, men det er ikke utslagsgivende når det kommer til om jeg vil date de eller ikke... Kvalitet fremfor kvantitet Anonymkode: 8caed...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #36 Del Skrevet 28. februar 2019 Syns oppriktig synd på menn når det finnes sånne drittkjærringer som deg! Han fortjener mye bedre. Er noe som heter karma.. Skal ikke se bort ifra at den neste fyren din er utro drittsekk på 190.. Anonymkode: c273c...344 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 28. februar 2019 #37 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvis du har truffet en bra mann som du har god kjemi med, så betyr da vel ikke høyden noe? 🤔 Hvilke andre merkelig krav skal man ha, han MÅ ha skjegg, eller han MÅ ha blå øyne? 🤔 Skjerpings.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 28. februar 2019 #38 Del Skrevet 28. februar 2019 2 minutter siden, Ginny said: Hvis du har truffet en bra mann som du har god kjemi med, så betyr da vel ikke høyden noe? 🤔 Hvilke andre merkelig krav skal man ha, han MÅ ha skjegg, eller han MÅ ha blå øyne? 🤔 Skjerpings.. Hjelpes! Er det et merkelig krav at man ønsker en mann som er høyere enn en selv? Sist jeg sjekket var det fortsatt vanlig at menn var en del høyere enn kvinner, men å søke en høydeforskjell som er normal er altså merkelig og urimelig. Dere er rare. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #39 Del Skrevet 28. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei kvinne i 20 årene. De siste ukene har jwg fått utrolig god kontakt med en fyr som jeg egentlig nå har begynt å like. Vi har fantastisk kjemi og snakker om alt over tlf. Vi har dog enda ikke møttes. I dag spurte han om min høyde. Jeg sa jeg var 173 og det er jeg. Han sa han er 177.... Jeg ble litt skuffa kjente jeg.. Jeg sa det ikke rett ut, men han merka det siden «det ble du ikke så glad for?» sa han... Nå vet jeg ikke hva jeg skal. Kanskje dumpe han før det blir mer følelsesmessig involvert? Eller har han jo alt jeg liker, men høyden er et problem 😔😔 Anonymkode: eb448...572 Det her tror jeg ingenting på. Anonymkode: 8c64c...cb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 28. februar 2019 #40 Del Skrevet 28. februar 2019 Stakkars mann.. Ikke bare ble du skuffet, men du uttrykte skuffelse slik at han faktisk merket det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå