AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Altså feks tatt regulering ? Anonymkode: 27bf4...f49
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Jeg har et oppfølgingsspørsmål til de som evt svarer: visste du at allerede dør svært mange i Europa av antibiotikaresistente bakterier og Norge er et av landene om ikke det landet i verden med minst resistensutvikling, så om man tar tannbehandling eller noe som helst annet i utlandet så risikerer man å ikke bare få alvorlige infeksjoner selv som ikke kan behandles, men man drar det også med seg inn til Norge? Om du visste det, hvorfor gjorde du det da? Anonymkode: 47754...c30 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et oppfølgingsspørsmål til de som evt svarer: visste du at allerede dør svært mange i Europa av antibiotikaresistente bakterier og Norge er et av landene om ikke det landet i verden med minst resistensutvikling, så om man tar tannbehandling eller noe som helst annet i utlandet så risikerer man å ikke bare få alvorlige infeksjoner selv som ikke kan behandles, men man drar det også med seg inn til Norge? Om du visste det, hvorfor gjorde du det da? Anonymkode: 47754...c30 Kan du vise til en pålitelig kilde til denne påstanden?. Anonymkode: 70c98...878 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Jeg har gjort mye arbeid med tennene mine i Polen, jeg anbefaler en fantastisk tannlege der. Hjemme i norge måtte jeg ta MRSA test, fikk beskjed om at hvis den kommer tilbake positiv, må jeg og hele familien saneres mot bakteriene i et sykehus opphold, ingen dauer av det, og hun sa at alle dansker som kommer til Norge og havner hos lege eller legevakt blir bedt om MRSA test fordi i danmark er det enormt utbredt pga mengden bakterier i svinekjøttet deres. Anonymkode: a6f79...753 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du vise til en pålitelig kilde til denne påstanden?. Anonymkode: 70c98...878 Hva vedkommende skriver er ALLMENN kunnskap. Anonymkode: b568a...08f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #7 Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 1.43, AnonymBruker skrev: Kan du vise til en pålitelig kilde til denne påstanden?. Anonymkode: 70c98...878 Pålitelig kilde på antibiotikaresistens? Du tror altså ikke på resistensutvikling? Oh god. Du kan bare google og finne tusenvis av pålitelige kilder. Anonymkode: 47754...c30
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Med noen holdninger som svart ovenfor i tråden er det ingen som vil svare Ts, well done, dush. Ja har fikset tennene i Thailand. Bankok og Hua Hin, Dental 2000. Kunne ikke vært mer fornøyd. De ville dog ikke bleke tennene mine, de mente de var for hvite fra naturens side allerede, og at de ville ta skade. Mannen min hadde plakk og tannstein de fjernet. Han fikk bleket tennene. Så de vi gikk til var dyktige, utdannet i USA, med kliss nytt utstyr. Å gå til tannlegen her i Norge er 30 år tilbake i tid virker det som. Anonymkode: 0b6a4...e3e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 1.50, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort mye arbeid med tennene mine i Polen, jeg anbefaler en fantastisk tannlege der. Hjemme i norge måtte jeg ta MRSA test, fikk beskjed om at hvis den kommer tilbake positiv, må jeg og hele familien saneres mot bakteriene i et sykehus opphold, ingen dauer av det, og hun sa at alle dansker som kommer til Norge og havner hos lege eller legevakt blir bedt om MRSA test fordi i danmark er det enormt utbredt pga mengden bakterier i svinekjøttet deres. Anonymkode: a6f79...753 Bare i Europa dør allerede 30.000 i året av resistente bakterier. Jeg har allerede i Norge sett multiresistent tuberkulose. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med noen holdninger som svart ovenfor i tråden er det ingen som vil svare Ts, well done, dush. Ja har fikset tennene i Thailand. Bankok og Hua Hin, Dental 2000. Kunne ikke vært mer fornøyd. De ville dog ikke bleke tennene mine, de mente de var for hvite fra naturens side allerede, og at de ville ta skade. Mannen min hadde plakk og tannstein de fjernet. Han fikk bleket tennene. Så de vi gikk til var dyktige, utdannet i USA, med kliss nytt utstyr. Å gå til tannlegen her i Norge er 30 år tilbake i tid virker det som. Anonymkode: 0b6a4...e3e Det er vel gjerne du som har dårlige holdninger som risikerer å dra med deg bakterier som ikke kan behandles inn til Norge. Anonymkode: 47754...c30
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 Ja, jeg har fått stelt tennene i utlandet. Jeg er meget fornøyd med jobben, som ble utført til 1/3 av prisen i Norge. Og ja, jeg har tatt MRSA- test i Norge. Den var helt fin. Anonymkode: acbc8...f70
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #11 Skrevet 1. mars 2019 To gamle skolekamerater her i bygda med elendige, råtne tannstubber fikk tannbehandling i Ungarn. Skal si de ble "fine"! Jeg har vært tannlege i 30 år og sett litt av hvert, men noe så jævlig har jeg aldri i mitt liv sett. Jeg har ikke undersøkt dem som tannlege, jeg taler bare om det inntrykket enhver får i vanlig sosial omgang med dem. Mange har spurt meg om hva jeg synes om resultatet, men jeg må jo bare vri meg unna å svare, jeg vil ikke gjøre det verre for dem. Feilbehandlinga går både på farge (bokstavelig talt kritthvite tenner på værbitte 70-åringer), størrelse og plassering (hengende fortenner i overkjeven). Det har vært en del ekstrabesøk til Budapest senere, men nærmere detaljer om det, har jeg ikke. Heller ikke om prisen, men selv om behandlingen var gratis, kan den ikke anbefales. Anonymkode: d741b...265
Duff Skrevet 1. mars 2019 #12 Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 1.50, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort mye arbeid med tennene mine i Polen, jeg anbefaler en fantastisk tannlege der. Hjemme i norge måtte jeg ta MRSA test, fikk beskjed om at hvis den kommer tilbake positiv, må jeg og hele familien saneres mot bakteriene i et sykehus opphold, ingen dauer av det, og hun sa at alle dansker som kommer til Norge og havner hos lege eller legevakt blir bedt om MRSA test fordi i danmark er det enormt utbredt pga mengden bakterier i svinekjøttet deres. Anonymkode: a6f79...753 Kan du sende meg en pm ang hvilken tannlege det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå