AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Dette er ikke en tråd for å støte noen, skriver det da jeg kan virke litt krass nå, men jeg liker ikke å gå rundt grøten. Her på kg liker folk å late som de ikke er overfladiske, overhodet. Det er bare å se på første svar i mange tråder, der folk svarer "nei slik er jeg ikke opptatt av". Men ser man i det virkelige liv så bryr jo folk seg om hvordan de går kledd, håret sitt og denfleste kvinner er sminket. Så ikke kom her og si at du ikke tenker på hvordan du ser ut. Saken er den, at jeg synes selv jeg er pen. Jeg har sluppet mye som mange andre sliter med, men jeg sier ikke jeg er perfekt. Jeg har hatt indre problemer og har det enda. Men jeg slipper å måtte tenke på vekta, er stram og slank uten noen diett. Jeg trener en sjelden gang i blandt for å holde god holdning. Jeg har et pent ansikt og fine former. Men slike ting virker det ikke som det er lov å være forbøyd med da det virker som at her enkelte har holdningen "etter 25 ser du ut som et takras likevel og menn gidder knapt se på deg to ganger, finn andre verdier!" Dette var selvfølgelig litt satt på spissen, men det er slik folk uttrykker seg. Og så virker det som at de som har blitt overvektige eller ikke lenger har ungdomskroppen (ja også fra 20 årene av) unnskylder det hele med svangerskap, gener, alder og at det er DE som er de mest jordnære her. Er man pen har man en dårlig personlighet og tror utseendet er alt. Kjør debatt Anonymkode: ef693...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå