Gå til innhold

Dine beste tips til å holde deg bra? Kroppslig, mat osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på mange svar. 

Anonymkode: 51d45...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå masse! Jeg sitter bokstavelig talt og spiser en pose chips med smak av ost og løk nå, og den er snart tom. Jeg kan spise hva jeg vil, men fordi jeg går overalt, til butikk, jobb, venner og familie så er jeg slank med flat mage. Trener 1-2 ganger i uken, lette gruppetimer på treningssenter. Å sove godt og lenge nok hjelper også på vekt, men også hud, humør, fordøyelse og generelt utstrålingen din. 

Fuktighetskrem hver dag, både menn og kvinner! Gjør så mye med ens glød. 

Anonymkode: 87818...e19

• Liker 5
Skrevet

Drikk vann. Man slipper ekstra kalorier og man slipper å slite tennene med syre.

Få inn gode vaner. Utrolig hva man klarer å få til om man bare gjør det disiplinert en stund slik det blir en vane. 

Sykkel er svært effektivt fremkomstmiddel i mange situasjoner. 

Anonymkode: 3d80e...7d7

• Liker 2
Skrevet

Bruker solfaktor 50 i ansikt og på halsen hver dag. Soler meg minimalt.

Beveger meg mye: lange turer i skogen, trener på senter og har en aktiv jobb. 

Spiser mye frukt og grønt, velger alltid grove alternativer ift brød, pasta og ris. Tar tran hver dag. Lager det meste av mat fra bunnen.

Røyker ikke og drikker lite alkohol. 

Anonymkode: 0e5f2...56b

• Liker 4
Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker solfaktor 50 i ansikt og på halsen hver dag. Soler meg minimalt.

Beveger meg mye: lange turer i skogen, trener på senter og har en aktiv jobb. 

Spiser mye frukt og grønt, velger alltid grove alternativer ift brød, pasta og ris. Tar tran hver dag. Lager det meste av mat fra bunnen.

Røyker ikke og drikker lite alkohol. 

Legg til litt styrketrening viss du ikke gjør det allerede,

så tørr jeg påsta at du gjør alle de viktigste tingene for og holde deg godt.

Ser nå at du ikke skrev noe om søvn da🤔

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tro på en aktiv livstil. Man må selvsagt spise sunt og trene noen ganger i uken, men har liten tro på at trening hjelper dersom sitter på ræva resten av tiden. Som skrevet over her; gå til butikken, gå til møter på skole/barnehage, til venner. gå så mye som mulig. Ta med barna på tur i skog og mark osv.

Drikk vann som tørstedrikk og til alle måltider. Det er utrolig hvor mange kcalorier en sparer på alle glass med melk, juice og brus en heller i seg ved å bytte det ut med vann. 

Spis masse grønsaker og bær. Bytt ut noen av brødmåltidene med salat, smoothie eller lignende. 

Ha gode søvnrutiner, ikke rangle mye og sove til langt på dag. 

Anonymkode: 81941...c9d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har tro på en aktiv livstil. Man må selvsagt spise sunt og trene noen ganger i uken, men har liten tro på at trening hjelper dersom sitter på ræva resten av tiden. Som skrevet over her; gå til butikken, gå til møter på skole/barnehage, til venner. gå så mye som mulig. Ta med barna på tur i skog og mark osv.

Drikk vann som tørstedrikk og til alle måltider. Det er utrolig hvor mange kcalorier en sparer på alle glass med melk, juice og brus en heller i seg ved å bytte det ut med vann. 

Spis masse grønsaker og bær. Bytt ut noen av brødmåltidene med salat, smoothie eller lignende. 

Ha gode søvnrutiner, ikke rangle mye og sove til langt på dag. 

Og ja, styrketrening er alfa omega!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, TomHm skrev:

Legg til litt styrketrening viss du ikke gjør det allerede,

så tørr jeg påsta at du gjør alle de viktigste tingene for og holde deg godt.

Ser nå at du ikke skrev noe om søvn da🤔

Jeg trener styrke på senter. Søvn var jeg flink til å prioritere før da jeg anser det som noe av det viktigste for god helse, men det blir mindre av det nå etter jeg fikk barn. 

Skrevet

Er du kvinne er styrketrening er must. Leste at etter fylte 30 er styrke viktigere for kvinner enn menn pga benskjørhet. 

Tren med noe som gjør deg glad, og tren variert. Dans, svømming, kamsport, fotball, styrke. Finn treningsmåten du liker. Gå mye. Få minst 8t søvn hver natt. Gå til massasje for å løsne opp i en stresset kropp. Lag mat fra bunnen, ikke popp i deg junk og godis på hverdager. Jeg trives best uten for mye rødt kjøtt og med middelhavsmat. Det er helt individuelt hva slags mat man føler gir energi. 

Hårkurer og ansiktsmasker. Gjør det like mye for min egen velvære som for utseende. Pynt deg på dager du føler deg nedfor. 

Fokuser på en helhet så du får både kropp, sjel, psyke og det mentale i balanse. Psyke: For meg er alenetid viktig, for å hente meg inn igjen. For andre kan det være meditasjon eller det å se en morsom film, le. For meg er naturen viktig, får energi i naturen.

Mentalt: hold hjernen vedlike. Aldri stopp å være nysgjerrig! hopp på et kurs, løs sudoko, se dokumentarer, lær et språk, les bøker. Sjel: Vær takknemlig! Hold deg unna negative personer som drar deg ned, ikke legg bånd på deg selv og gå inn i et a4 liv om du føler det er feil. Eller bli i en jobb du føler null lidenskap for. Da vil sjelen din visne 😟 Og reis!!

Anonymkode: 1a0e5...a73

• Liker 3
Skrevet

Ikke så mye sexy forslag her. Foreslår derfor daglig onanering. 

Anonymkode: 91e64...e5b

Skrevet (endret)

Reduser kaloriinntaket, gå dit du skal, løp noen timer i uken og tren noen timer styrke (en time trening 5 ganger i uken er fint). Bruk solfaktor 50.

Endret av SM30
Skrevet

Begynn med poledancing

Anonymkode: dded7...1c4

Skrevet

Kroppshysteri er lite erotisk, spør du meg!😵

Skrevet

Ha masse sex!

Anonymkode: b0676...d89

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha masse sex!

Anonymkode: b0676...d89

Jepp!  👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...