AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 https://www.itv.com/news/2019-02-22/police-force-discriminated-against-white-heterosexual-male-tribunal-rules/ Sitat A police force which rejected a potential star recruit because he is a white heterosexual male has been found guilty of discrimination. Jennifer Ainscough, an employment lawyer at Slater and Gordon, said: “Matthew was denied his dream job simply because he was a white, heterosexual male. “This is the first reported case of its kind in the UK where positive action has been used in a discriminatory way. “Matthew’s courage in speaking out will hopefully ensure it is the last. Det er godt han turte å si fra, og at han ble hørt. Dessverre tror jeg nok ikke det er første gangen dette skjer og antagelig ikke den siste heller. Et veldig godt eksempel på at kvotering og sikring av "mangfold" ikke er i samfunnets beste interesser. Her lar de altså en meget godt kvalifisert kandidat gå, kun fordi han ikke er svart, trans eller homofil. Anonymkode: 66419...6f3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.itv.com/news/2019-02-22/police-force-discriminated-against-white-heterosexual-male-tribunal-rules/ Det er godt han turte å si fra, og at han ble hørt. Dessverre tror jeg nok ikke det er første gangen dette skjer og antagelig ikke den siste heller. Et veldig godt eksempel på at kvotering og sikring av "mangfold" ikke er i samfunnets beste interesser. Her lar de altså en meget godt kvalifisert kandidat gå, kun fordi han ikke er svart, trans eller homofil. Anonymkode: 66419...6f3 Du har fått den ene tråden din slettet nettopp, så oppretter du en ny rett etterpå? 😂😂 Anonymkode: 23157...028
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har fått den ene tråden din slettet nettopp, så oppretter du en ny rett etterpå? 😂😂 Anonymkode: 23157...028 Hæ? Jeg har ikke laget en ny tråd på forumet her på evigheter. Svaret ditt har for øvrig ingenting med hovedinnlegget å gjøre. Anonymkode: 66419...6f3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 For noe tull, man kan ikke diskriminere hvite heterofile menn. Anonymkode: dcce1...d3e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 Når det er en MANN som blir utsatt for diskriminering, så er det tydeligvis ingen som gidder å bry seg. Og de kommentarene som dukker opp er selvfølgelig noe piss som dette: På Wednesday, February 27, 2019 den 21.37, AnonymBruker skrev: For noe tull, man kan ikke diskriminere hvite heterofile menn. Anonymkode: dcce1...d3e Anonymkode: c15d6...922 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det er en MANN som blir utsatt for diskriminering, så er det tydeligvis ingen som gidder å bry seg. Og de kommentarene som dukker opp er selvfølgelig noe piss som dette: Anonymkode: c15d6...922 Ikke bare er han mann, men han er hvit i tillegg, da er det bare å kjøre på! Alt er lov. Dobbeltmoralen er kvalmende. En annen sak fra forrige uke er den hvite gutten (?), tror det var gutt, som ble banket opp av en gjeng innvandrere. Jeg klarte ikke å se på klippet engang, men det sirkulerer på twitter, jeg har ikke sett det andre steder, altså i noen aviser. Anonymkode: 66419...6f3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå