Gå til innhold

Hvor handle «vanlige» klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang tid uten å oppgradere garderoben, pga graviditet og andre prioriteringer, har jeg nå lyst på mer eller mindre ny garderobe. Har gått gjennom alle sider jeg vet om, bikbok, ginatricot, zalando, boozt, miinto, h&m, nelly, veromoda, only osv.. alle de kjente. Syns klærne er så merkelige for tida og finner ingenting jeg liker. 

Er 23 år, veldig basic i stilen (grått, hvitt, svart), helst litt rocka men ikke mye. Er ikke opptatt av merker, men kvalitet. Fant faktisk en del på cubus så kjøpte en del men skulle gjerne hatt mer, så hvor leter jeg?

Anonymkode: 1d54e...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke opptatt av merker, men kvalitet. Fant faktisk en del på cubus så kjøpte en del

Anonymkode: 1d54e...bb6

:klo:

-

Siden du først skal bytte ut nesten hele garderoben din hadde jeg tenkt at det var greit å investere litt i plaggene. Kanskje også så på hvor og hvordan de blir produsert? Da varer de lenger :) Er ikke så kjent med merkeverdenen enda da jeg holder på med å bli litt mer bevisst på klærne jeg kjøper, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Everlane! 

J23

Anonymkode: 9e9d5...55f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Der er ikke alltid at dyrt betyr god kvalitet. Dessuten trenger de ikke holde i evigheter, da det er o.k. å bytte ut litt.

Ta deg en tur på et kjøpesenter, - de pleier å ha et bra utvalg av klær. Hva med Carlings (litt mer rocka), KappAhl, Lindex. (De to sistnevnte har klær ala Cubus), B.young, Bik-Bok, H&M.

Endret av Hanne67
Skrevet
2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Der er ikke alltid at dyrt betyr god kvalitet. Dessuten trenger de ikke holde i evigheter, da det er o.k. å bytte ut litt.

Ta deg en tur på et kjøpesenter, - de pleier å ha er bra utvalg av klær. Hva med Carlings (litt mer rocka), KappAhl, Lindex. (De to sistnevnte har klær ala Cubus), B.young, Bik-Bok.

Det er sant, jeg mente ikke at ts skal begynne å kjøpe dyre kjente merker, men forsøke å finne merker som bryr seg mer om produksjon (arbeiderne) og tekstiler som blir brukt. Mud jeans, nudie jeans, Patagonia, Everlane f.eks. Nøstebarn til yngre. 

Anonymkode: 9e9d5...55f

Gjest Tigress
Skrevet

Kan tilrå Fair & Square for alle typar basistoppar i alle fall. Eg har tre heilt vanlege kvite toppar derfrå og dei er veldig behagelege, og har halde godt på fasongen også. Eg handlar sjølvsagt derfrå fordi dei garanterer skikkeleg løn til arbeidarane sine. Diverre produserer ikkje dei heller i Noreg, men det er det jo mest ingen som gjer lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...