Gå til innhold

Har du noensinne brukt hoppeball til å masturbere?

Har du noensinne brukt hoppeball til å masturbere?  

9 stemmer

1. 1. Som i, puttet det ene håndtaket opp i en kroppsåpning, og holdt deg fast i det andre og hoppet rundt i stua?

• Eh... ja (*rødmer*)
      1
    • Fan, du er sjuk mann (men kreativ, det skal du ha)!
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, OhGawdNo skrev:

Dere vet, en slik en som man får kjøpt på Biltema til 70,- ( https://www.biltema.no/fritid/leketoy/utendorsleker/aktivitetsleker/hoppeball-55-cm-2000032690 ).

Dette er ment som en seriøs og vitenskapelig undersøkelse rundt et viktig spørsmål som jeg ønsker belyst på best mulig måte.

Hvis dette er bachelor eller masteroppgaven din har du et stort problem 😄

• Liker 7
Skrevet

Haha ja faktisk, når jeg var tenåring, ga ikke så mye. 

Anonymkode: f7dd7...ba7

Skrevet (endret)
35 minutter siden, Thoughtful said:

Hvis dette er bachelor eller masteroppgaven din har du et stort problem 😄

Ifølge læreboka mi i Vitenskapelig Metodelære er det av avgjørende betydning for kvaliteten på enhver undersøkelse at man gjør et grundig forarbeid for å få spisset målgruppen for undersøkelsen på best mulig vis.

Ellers blir det helt feil resultat.

Må gjøre det etter boka, ellers blir kaka klin kokos:

For å klargjøre, hovedmålet her er å treffe riktig slik at konfidensintervallet ikke spriker som ei låvedør på vidt gap, men man snevrer inn toppen på den statistiske fordelingskurven og derav unngår kompliserende matematikk som oftest er assosiert med Poisson-fordeling av data.
... men dette tenkte jeg jo egentlig sa seg selv, så jeg skal ikke plage dere med grunnleggende komplikasjoner knyttet til behovet for en dobbelt-blind kontroll-gruppe.

Endret av OhGawdNo
STAT 101
Skrevet (endret)

Min siste psykolog endte opp med å sitte med hodet i hendene etter at jeg hadde forklart hvordan verden fungerte.

Jeg tror kanskje ikke jeg burde ha vært så ærlig og utleverende med henne.

Det kan kanskje nevnes i sakens sammenheng at min favoritt-komiker er Doug Stanhope:

Endret av OhGawdNo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...