Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva kan jeg bruke for å ikke få fettete panne og nese og hake i løpet av dagen?

noe krem man kan bruke over fuktighetskremen og under pudderet?? :(:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

bytt fuktighetskrem og foundation.

Jeg hadde samme problemet, men når jeg bruker biotherm aquasource gel ( den blå ) og versache foundation så har jeg ikke det problemet lenger.

Du har sikkert for fete kremer.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Det finnes slike papir som du kan presse inntil pannen og som suger til seg fettet som ligger utenpå og skaper det glinsende utseende...Tror Shiseido har noen blant annet....

Skrevet

Jeg har ikke prøvd sånne papirer fra Shiseido, men jeg bruker tørkepapir som akutthjelp (og bare presser det lett mot huden uten å gni vekk sminken) hvis det dukker opp blanke punkter, tror det funker ihvertfall nesten like bra?

Skrevet

Dermalogica Oil control lotion eller skin purifying wipes er veldig bra!!! Oil control lotion brukes som krem(evnt. under annen) og gjør at du blir mindre blank. Skin p. wipes er akutthjelp man kan ha med i vesken. Tørker bort overflødig fett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv å bytt til en oljefri fuktighetskrem. Problemet mitt forsvant ihvertfall da jeg gjorde det :)

Skrevet

Jeg bruker ikke fuktighetskrem i pannen, men smører den med "Pure Focus T.Zone" fra Lancome før jeg tar makeup på.

Kjempefornøyd!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for råd alle.

Jeg bruker aldri foundation, og heller ikke krem med olje i. men enda er jeg fettete.,

skal prøve serviettene dere snakker om :D

Skrevet
Det finnes slike papir som du kan presse inntil pannen og som suger til seg fettet som ligger utenpå og skaper det glinsende utseende...Tror Shiseido har noen blant annet....

Og Art Deco har slike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...