Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 hva kan jeg bruke for å ikke få fettete panne og nese og hake i løpet av dagen? noe krem man kan bruke over fuktighetskremen og under pudderet?? :(
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 bytt fuktighetskrem og foundation. Jeg hadde samme problemet, men når jeg bruker biotherm aquasource gel ( den blå ) og versache foundation så har jeg ikke det problemet lenger. Du har sikkert for fete kremer.
Gjest hjalmarlover Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Det finnes slike papir som du kan presse inntil pannen og som suger til seg fettet som ligger utenpå og skaper det glinsende utseende...Tror Shiseido har noen blant annet....
Dagoberta Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Jeg har ikke prøvd sånne papirer fra Shiseido, men jeg bruker tørkepapir som akutthjelp (og bare presser det lett mot huden uten å gni vekk sminken) hvis det dukker opp blanke punkter, tror det funker ihvertfall nesten like bra?
carina81 Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Dermalogica Oil control lotion eller skin purifying wipes er veldig bra!!! Oil control lotion brukes som krem(evnt. under annen) og gjør at du blir mindre blank. Skin p. wipes er akutthjelp man kan ha med i vesken. Tørker bort overflødig fett.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Prøv å bytt til en oljefri fuktighetskrem. Problemet mitt forsvant ihvertfall da jeg gjorde det
Octavia Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 Jeg bruker ikke fuktighetskrem i pannen, men smører den med "Pure Focus T.Zone" fra Lancome før jeg tar makeup på. Kjempefornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 Takk for råd alle. Jeg bruker aldri foundation, og heller ikke krem med olje i. men enda er jeg fettete., skal prøve serviettene dere snakker om :D
Fam Skrevet 14. april 2005 #9 Skrevet 14. april 2005 Det finnes slike papir som du kan presse inntil pannen og som suger til seg fettet som ligger utenpå og skaper det glinsende utseende...Tror Shiseido har noen blant annet.... Og Art Deco har slike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå