Gå til innhold

Er denne positiv eller negativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut på tolkning tråden også, men er så ivrig etter å få svar.

Er det en skygge eller strek? 🙊 Har prøvd en stund så innerst inne tror jeg det er skygge, men vil bare få det bekreftet så jeg ikke går rundt å tror jeg er gravid. 

62F0DBA7-B25C-4DF9-9F68-2811F8EB95BB.jpeg

Anonymkode: 58586...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart sprekker i veggen!

Anonymkode: bfb21...d0a

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tolket denne som negativ/skygge, men prøv igjen om 2-3 dager (om ikke mensen kommer i mellomtiden) 😊

Anonymkode: c128a...e0b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart sprekker i veggen!

Anonymkode: bfb21...d0a

Vinduskarmen 🙈

Skrevet

Jeg vil si at det helt klart er en strek. 

Anonymkode: 4494d...6d3

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tolket denne som negativ/skygge, men prøv igjen om 2-3 dager (om ikke mensen kommer i mellomtiden) 😊

Anonymkode: c128a...e0b

Klarer ikke vente. Tror jeg tar en test i morgen med morgenurin. Dette var kvelds. Håper så inderlig at denne gang satt det :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at det helt klart er en strek. 

Håper det! Denne streken kom veldig raskt. Er første gang jeg har fått noe som helst tegn til strek på en test før. Så ble litt gira. Skal teste igjen på morgenurin å håper jeg får en sterkere strek. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det! Denne streken kom veldig raskt. Er første gang jeg har fått noe som helst tegn til strek på en test før. Så ble litt gira. Skal teste igjen på morgenurin å håper jeg får en sterkere strek. 

Jeg er en racer på å tolke tester, bommer sjeldent. Hold meg oppdatert da 😉

Skrevet

Jeg var gravid da min så slik ut. Men kjøp deg en digital, så slipper du å tolke!

Anonymkode: d5056...4c0

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en racer på å tolke tester, bommer sjeldent. Hold meg oppdatert da 😉

Det skal jeg :) er mentalt innstilt på at det er en negativ test så jeg ikke blir knust. Men håper du traff denne gangen også 😁

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var gravid da min så slik ut. Men kjøp deg en digital, så slipper du å tolke!

Anonymkode: d5056...4c0

Ja tror det er lurt. Har brukt billig testene fordi det ble så dyrt i begynnelsen med de digitale. Så etter mange PP byttet jeg til billig tester. Men tror denne testen er en gyldig grunn til å kjøpe en ny digital test 😁

Skrevet

Jeg fikk aldri skygge på disse testene, de var helt kritthvite i de prøveperiodene jeg ikke var gravid og jeg fikk en strek som ligner på din da jeg var gravid. Krysser fingrene for deg! :) Hvor mange dpo er du? 

Anonymkode: 24069...e0e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk aldri skygge på disse testene, de var helt kritthvite i de prøveperiodene jeg ikke var gravid og jeg fikk en strek som ligner på din da jeg var gravid. Krysser fingrene for deg! :) Hvor mange dpo er du? 

Anonymkode: 24069...e0e

Takk! :) 

Samme her :) Er første gang jeg har fått en slik skygge/svak strek. Å har tatt utrolig mange. 

Er 9dpo så er litt tidlig ennå, men krysser fingrene! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser hva du tenker på, håper den er positiv. Mine har vært sterkere, med det var 12dpo og 19dpo(alle tatt uka før var helt blendahvite, måtte bare teste en gang til siden mensen ikke dukka opp❤️). Test på morgenurin i morgen og hold oss oppdatert!

Skrevet
2 minutter siden, Theano skrev:

Jeg ser hva du tenker på, håper den er positiv. Mine har vært sterkere, med det var 12dpo og 19dpo(alle tatt uka før var helt blendahvite, måtte bare teste en gang til siden mensen ikke dukka opp❤️). Test på morgenurin i morgen og hold oss oppdatert!

Viste testen negativ eller var du gravid? :) 

9dpo er fortsatt litt tidlig men alle mine har hvert blendahvite derfor jeg ble litt gira. Men er billig tester så stoler ikke 100% på disse. Skal gå å kjøpe meg en digital. 

Skal holde dere oppdatert :) 

Skrevet

Var gravid ja ❤️ 

12 dpo var med første barnet, 19dpo var med andre barnet(digital viste gravid 2-3), begge billigtesten var tydeligere enn den du har tatt i dag. Men også tatt en del senere i løpet. Det at alle var blendahvite uka før er vel et tegn på at de ikke alltid fanger opp det de bør :P 

Håper morgendagens test er tydeligere!

• Liker 1
Skrevet

Tok en digital å den var - Ikke gravid -

Tok 3 billigtester til å de viste en veldig svak strek og denne CB er jeg usikker på. Ser dere noe? 

Billigtestene ble litt tydeligere i dag men minimalt. Er 10dpo 

Mer det for tidlig til at den digitale plukker opp? 

TS

86D8878F-C617-45DC-AED9-E4B27217AE28.jpeg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tok en digital å den var - Ikke gravid -

Tok 3 billigtester til å de viste en veldig svak strek og denne CB er jeg usikker på. Ser dere noe? 

Billigtestene ble litt tydeligere i dag men minimalt. Er 10dpo 

Mer det for tidlig til at den digitale plukker opp? 

TS

86D8878F-C617-45DC-AED9-E4B27217AE28.jpeg

Jeg ser en svak strek på denne her også 😁. De digitale er mindre sensitive, så du må nok vente litt før de eventuelt slår ut. Jeg har trua 👍

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en svak strek på denne her også 😁. De digitale er mindre sensitive, så du må nok vente litt før de eventuelt slår ut. Jeg har trua 👍

Får vente 4 dager før jeg tar den digitale igjen.

Er så lenge å vente 😁 Men ser på det som positivt at billigtestene blir sterkere. Krysser armer og ben!

Skrevet
På 28.2.2019 den 8.40, AnonymBruker skrev:

Får vente 4 dager før jeg tar den digitale igjen.

Er så lenge å vente 😁 Men ser på det som positivt at billigtestene blir sterkere. Krysser armer og ben!

Har du tatt digital?☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...