AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Ser at mange som ikke har så mye penger i andre land tjener godt på dette, Er det mulig i Norge også? Anonymkode: ac0eb...527
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at mange som ikke har så mye penger i andre land tjener godt på dette, Er det mulig i Norge også? Anonymkode: ac0eb...527 Etterspurte nylig info om å delta i forskningsprosjekt. De dekket reiseutgifter og godtgjorde deltakelse med hele kroner 500. Men kr. 500 for å gjennomgå og stille seg til disposisjon for forskning er skjelden eller aldri motivet for forsøkspersoner som vil delta i denne typen prosjekt. Å hjelpe med å løse medisinske gåter er viktigere. Anonymkode: 68edb...15c 2
Mynona Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for følgende regler: Sitat * Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten. * Stemmesanking, innsamling av penger eller lignende. Dette gjelder også oppfordringer til å stemme i ulike konkurranser. Det er lov å poste en lenke til veldedige innsamlingsaksjoner (for eksempel TV-aksjonen eller Kreftforeningen) som skjer på eksterne sider der du eller dine nærmeste ikke er de begunstigede. * Datainnsamling, verving av intervjuobjekter eller lignende. Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng er ikke tillatt. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Jeg var forsøksperson for minipiller da jeg studerte gjennom Unn Tromsø. Tror jeg tjente 200 kr uka, og måtte skrive logg over bivirkninger O. L. Og inn til undersøkelser innimellom. Var helt ok, og 200 i uka var greit da (1999). Anonymkode: 39b36...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå