AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 jeg har fagbrev i kontor og administrasjonsfaget, men sliter med å finne minstelønn i forhold til tariff. jeg er 30 år og den ene jobben gjelder privat bedrift i transport og logistikkbransjen. har også lokistikkoperatør eksamen. blir eneste person på kontoret og vil også fungere som en speditør av og til. den andre jobben er som servicekordinator i et privat firma. dette har jeg funnet, men er 26 000 det "minste" beløpet jeg har rett på? https://www.virke.no/globalassets/tariff-og-lonn/tariffavtaler-dokumenter-for-tariff-og-lonn/kontoroverenskomsten-virke-hk-2018-2020.pdf Anonymkode: b9056...d17
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 vel, du burde ha fått informasjon ang tariffen din ( hos oss finner vi det på intranett) kommer ann på hvilken organisasjon du er under Anonymkode: ecfbc...660
SpaceSpace Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Har fagbrevet selv, tror minstelønn er rundt 200. Hva tror du er "maks" for en helt vanlig kontorstilling med fagbrevet i hånda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå