AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #61 Skrevet 1. mars 2019 Kanskje du kan høre på Zizzi om du kan få en stylingtime? Jeg vet de pleier å ha det. Anonymkode: 43d8d...266
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #62 Skrevet 1. mars 2019 Enig med dem som sier du bør skaffe deg en BH som passer og enten en kjole med empireliv, eller en topp med empireliv og rette jeans (ikke for stramme). Ikke bruk for store overdeler. Det blir som et telt og du virker enda større. Da er det bedre å vise et par valker. Jeg har samme fasong og liker ikke jersey eller tynne stoffer som drar seg, mister fasongen og klistrer seg til kroppen. Tykkere og stivere stoffer eller «hardt blusestoff» sitter penere og henger rett ned (beklager at jeg er dårlig til å forklare). Lykke til på date. ❤️ Anonymkode: da4b4...fdf 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #63 Skrevet 1. mars 2019 Finner ikke mye fint på KappAhl og HM, men denne: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/kjoler/xlnt-kjole/612614 Med bedre tid er Zalando bra. Der har de stort utvalg, du kan prøve hjemme og returnere så mye du vil. 😊 Anonymkode: da4b4...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #64 Skrevet 1. mars 2019 Jeg synes at det aller viktigste er at du går med noe som du føler deg vel i. Dette gjelder uavhengig av kroppsform. Etter en runde på KG ender det fort opp med at man klør seg i hodet, og det er jo fordi folk har forskjellig smak. Noen er veldig rigide på klær og har en lav terskel for å kalle noe for "kjerring". Når det er sagt kan du fint utfordre klesstilen din litt og forsøke å finne noen andre plagg som du føler deg vel i og ikke bare gå i det samme mønsteret igjen og igjen. Nå har du jo en motivasjon for å gjøre det også. Anonymkode: 3af9a...c39 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #65 Skrevet 1. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg vet jeg er overvektig. Greia er at jeg nesten ikke er utenfor døren annet enn når jeg handler, trener eller er i behandling. Jeg trodde rett og slett ikke jeg skulle begynne å date nå, det bare skjedde at jeg ble invitert av en mann jeg har møtt et par ganger før. Jeg har tenkt på å fornye garderoben, men akkurat nå har jeg kun råd til ett antrekk, og siden jeg tilfeldigvis ble invitert på date, så ville jeg prøver å føle meg litt finere enn til vanlig. Jeg synes selv jeg er forferdelig stygg (ikke bare vekten), så om jeg hadde klart å se finere ut én kveld i mitt liv, er det verdt det. Ellers var det en unødvendig og stygg kommentar. Anonymkode: cc0ae...245 Det er nå i alle fall tydelig at du har mange gode personlige kvaliteter. Anonymkode: 3af9a...c39 7
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2019 #66 Skrevet 1. mars 2019 (endret) Jeg ville investert i noe skikkelig shapewear. Det får deg ikke nødvendigvis til å se så mye slankere ut, men det glatter fint ut. Da faller det aller meste av klær finere på kroppen. Her er en del kjoler i str 54/56. Kanskje du kan få noen ideer her. Omslagskjoler kan være en god idè for deg, det skaper og definerer en midje samtidig som det kan kamuflere magen. I tillegg forlenger man kroppen med v-hals. https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/__storrelse-54.56/ Omslagskjoler: https://www.zalando.no/dorothy-perkins-curve-manipulated-brushed-dress-strikket-kjole-khaki-dp621c0a9-n11.html?selectedsizes=54,56 https://www.zalando.no/evenandodd-curvy-jerseykjole-black-evb21c00v-q11.html?selectedsizes=54,56 https://www.zalando.no/dorothy-perkins-curve-34-sleeve-wrap-self-tie-dress-jerseykjole-navy-dp621c0a7-k11.html?selectedsizes=54,56 Denne siste her var nydelig og til bare 329 kr!, pynt opp med f.eks høyhælte røde ankel støvletter til . Endret 2. mars 2019 av SupaWoman 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #67 Skrevet 2. mars 2019 Hm har en del basic kjoler som ser ut som potetsekker på de i "normale" størrelser som bruker de, men som ser helt smashing ut på oss med mer former. Jeg er ca samme størrelse og fasong som deg(bruker str 54), og jeg får aldri så mange komplimenter som når jeg går i en sånn kjøle, sort tykk strømpebukse og div smykker som tilbehør. Jeg føler meg faktisk veldig fin når jeg bruker det også, og det bruker jeg virkelig ikke å gjøre til vanlig 😃 Kjolene går kun opp til xl, men de er veldig store i størrelsen 😅 Sånn ellers har Zalando utrolig mye fint til en rimelig penge! Var veldig skeptisk til zalando før jeg faktisk bestilte meg no der, nå er jeg helt frelst og 90% av klærne mine blir nå kjøpt der! Utrolig bra utvalg og mange stiler og fasonger som bør tilfredsstille de flestes behov! 😍 Anna Field Curvy, Dorothy Perkins Curve og Missguided Plus er mine favorittmerker på zalando. Og jeg finner selvfølgelig ikke noe bilde av meg selv med sånn kjole hm-kjole nå, en av ulempene med å bytte telefon 🙈 Anonymkode: f613c...947 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #68 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ville ikke gått i shapewear på date, ihvertfall ikke om du ser for deg at det kan bli noe mer 😉 Anonymkode: 664db...d31 1
skruf Skrevet 2. mars 2019 #69 Skrevet 2. mars 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er overvektig, og det er først når du skal date at du tenker på hva som er kledelig når du er tjukk? Anonymkode: 2fcf9...6ea Alle vil vel se finest mulig ut når de skal på date, overvektig eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #70 Skrevet 2. mars 2019 Jeg syns virkelig du burde kikke på bilder av Helene Drage. Hun er cirka samme størrelsen, og samme kroppsformen som deg, på noen av bildene sine. Og hun er en av de få jeg har sett som klarer å kle seg morsomt og flott selv i stor størrelse. Anonymkode: c2338...e31 2
skruf Skrevet 2. mars 2019 #71 Skrevet 2. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns virkelig du burde kikke på bilder av Helene Drage. Hun er cirka samme størrelsen, og samme kroppsformen som deg, på noen av bildene sine. Og hun er en av de få jeg har sett som klarer å kle seg morsomt og flott selv i stor størrelse. Anonymkode: c2338...e31 Enig! Men må se på bilder fra tidligere, Helene Drage gjennomgikk en slankeoperasjon før jul i fjor og har nå gått ned mye i vekt. Man kan så absolutt kle seg fint og kledelig som overvektig; i går så kikket jeg på filmen Isn´t it romantic på Netflix, hovedrollen der er overvektig, med kiloene plassert på magen, og var veldig fint kledd. Greit nok at det er stylister som står bak garderoben i en film, men man kan jo få en ide 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #72 Skrevet 2. mars 2019 22 minutter siden, skruf skrev: Enig! Men må se på bilder fra tidligere, Helene Drage gjennomgikk en slankeoperasjon før jul i fjor og har nå gått ned mye i vekt. Man kan så absolutt kle seg fint og kledelig som overvektig; i går så kikket jeg på filmen Isn´t it romantic på Netflix, hovedrollen der er overvektig, med kiloene plassert på magen, og var veldig fint kledd. Greit nok at det er stylister som står bak garderoben i en film, men man kan jo få en ide Den så jeg også i går!☺ Rebel Wilson (hovedrollen) er jo helt fantastisk, og spiller i så mange kule filmer? Anbefaler alle å se samtlige filmer med henne 😁😂😀☺ Legg merke til at Helene drage ofte velger v-hals. Litt utringning, akkurat passe uten å vise for mye/for lite, det er stilig. Legg også merke til lengden på kjolene. Litt opp på låret/midt på låret, ikke for lange, men ikke for korte. Og legg merke til at hun velger sprudlende farger, mønster og livlige klær som virkelig får henne til å "poppe". Var inne på bloggen hennes og kikket nå, og hun har link til hvor du får kjøpt en del av klærne hun har på seg på bildene. Absolutt en stil Ts burde vurdere☺ https://www.helenedrage.no/ Anonymkode: c2338...e31 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #73 Skrevet 2. mars 2019 Forresten, dette med jakker/ blazere i samme lengden som kjolene, åpne, får henne til å se slankere og finere ut. Det er et kjempebra triks. Anonymkode: c2338...e31 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #74 Skrevet 29. mars 2019 Hvordan gikk daten? Fant du et antrekk du ble fornøyd med?😊 Anonymkode: 70db5...367
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #75 Skrevet 30. mars 2019 Etter å ha lest denne tråden merker jeg at jeg heier veldig på at denne daten skal bli vellykket Anonymkode: d79f2...2a1 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #76 Skrevet 7. april 2019 På 27.2.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev: Du må bare gå for det du synes er fint. Kanskje dette kan inspirere? Anonymkode: f8863...118 Alle de var fine. Likte godt den øverste. Anonymkode: f747e...309
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #77 Skrevet 7. april 2019 Erna Solberg er også ganske stor, og hun klarer å se bra ut. Finnes garanter noe som passer deg også Anonymkode: f747e...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå