AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Vet ikke om dette er riktig forum å poste dette på, men fant liksom ingen andre steder dette spørsmålet kunne høre hjemme. Har hørt mye bra om podcasten "Serial" (Truecrime), men hvor finner jeg denne? Har søkt på Spotify, men finner ingenting. Anonymkode: 6fb10...a47
drue Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke om dette er riktig forum å poste dette på, men fant liksom ingen andre steder dette spørsmålet kunne høre hjemme. Har hørt mye bra om podcasten "Serial" (Truecrime), men hvor finner jeg denne? Har søkt på Spotify, men finner ingenting. Anonymkode: 6fb10...a47 Jeg bruker appen Castbox, og den ligger der. Bare å søke på den
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, drue skrev: Jeg bruker appen Castbox, og den ligger der. Bare å søke på den Takk! :-) Anonymkode: 6fb10...a47
drue Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Takk! 🙂 Anonymkode: 6fb10...a47 Bare hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå