Gå til innhold

Ønsker meg gyngestol, noen som har en modell å anbefale

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg gyngestol, og lurte på om noen har en modell å anbefale. Min bestemor hadde en gyngestol og jeg elsket å sitte og gynge i den. Det var en amerikansk gyngestol, ønsker dog ikke maken.

Anonymkode: 0b312...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nordic Verona fra Bohus synes jeg er fin. Eller Nebel fra Jysk. 

jeg så lenge etter gyngestol men endte til slutt å kjøpe en snurrestol. :) 

Anonymkode: 5bc1e...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordic Verona fra Bohus synes jeg er fin. Eller Nebel fra Jysk. 

jeg så lenge etter gyngestol men endte til slutt å kjøpe en snurrestol. :) 

Takk for svar :) var de gode å sitte i de du nevner? Snurrestol ja hehe hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha gått inn på FINN og funnet noe brukt. Nye gyngestoler er kjempedyre og likevel litt sjeleløse.

Anonymkode: 73073...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar :) var de gode å sitte i de du nevner? Snurrestol ja hehe hva er det?

Det kommer an på hvor kresen man er på "gynginga" eller ønsker du deg en stol mest for utseende, haha. Jeg så etter en stol mest for barnas skyld, så den måtte gynge bra nok og samtidig være stabil. Og der kom jeg veldig til kort. Fant en hvilestol med gynging på Skeidar som gynget helt fantastisk, nesten som det var en motor i det (kanskje det var?), den kunne gynge gjevt og i mange minutter. Men den så ut som klassisk recliner/hvilestol, passet ikke i stilen, var for stor, var for dyr.. Alle smalere moderne mer minimalistiske gyngestoler, eller sånne pinnestol-gyngestol i tre som selges på finn eller fretex, de er jo ikke noe gode å gynge i, og er ikke stabile. Men er blikkfang i stua, og er fine å se på. Men for vår del, ble det en snurrestol, eller svingstol istedet. Barna har masse glede av den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Amerikansk gyngestol. God gynging, og meiene finnes ikke, står på base, så den knuser ikke tær og fingre.

Anonymkode: d21f9...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...