AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Kan jeg koble pcen min til en tvskjerm for å se programmer på den Isåfall hva slags kabel trenger jeg? Anonymkode: f79f4...293
Doge Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Ja, det går fint. Som regel trenger man bare en hdmi-kabel 1
Illuminatum Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Da må du nok vite hvilke utganger det er på PCen og hvilke innganger det er på TVen. Om PCen er relativt ny er det nok HDMI kontakt så en HDMI kabel vil fikse det. Ellers er Chromecast en god løsning. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Hvis PCen bare har DVI kan du bruke en overgang fra DVI til HDMI, men den må være ganske gammel for å bare ha det. Da må du ha eget opplegg for lyden siden DVI ikke støtter det. Anonymkode: c5213...238
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 De fleste TV'er har HDMI inngang, så man kan koble HDMI fra pc til TV. Man trenger kanskje en overgang hvis pc'en er ganske gammel. TV'en skal være veldig gammel for å ikke ha det (min TV er ca 10 år og har likevel HDMI inngang). Alternativt kjøper du en chromecast, som også kobles til HDMI inngangen på TV'en, samt strøm i USB inngangen på TV'en eller via den separate strømkabelen som følger med Chromecast. Da kan du strømme innhold fra telefonen til TV'en. Anonymkode: a2da6...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå