Gå til innhold

Har fått en smal, gammel nydelig dør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er veldig gammel og stammer fra en gammel gård. Var med ut og så over ting, om det var noe vi ville ja. Jeg falt helt for døren, og iom at jeg har en kortvegg med gamle møbler som gyngestol og gammelt bord+speil med utskjæringer, så hadde døren passet rett inn.

Så iom at jeg har plass på den veggen tenkte jeg å montere døre på veggen. Sånn at det ser ut som om den er ekte med rom innenfor. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få dørkarmer til å ikke bli for utstående, men har noen ideer om hvordan det kan ordnes. 

Så hva tenker dere om den ideen? Døren har utskjæringer og er meget pen/spesiell altså, og ingen vanlig dør. Vil rett og slett ha den som veggdekorasjon. Det jeg også heller mest mot er å bruke en gammel liten trapp på tre trinn opp til den, så at døren kommer litt opp på veggen, og så ha blomster/planter på trappetrinnene. Ser for meg at veggen ville blitt fin, men blir det litt for spesielt? Falt så veldig for den døren. Og iom at den skled rett inn i litt av interiøret her. Fargen på alt er den hvite med en anelse gult. 

Anonymkode: b12fc...478

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...