Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ny på forumet og med prøvingen. Håper noen flinke mennesker kan komme med tips til meg :) 

Jeg var hos fastlegen, som mente mannen min og jeg burde ha samleie annenhver dag rundt eggløsning. Ser det er en del som bruker sånne tester for eggløsning.

Når vi da skal ha sex annenhver dag, bør vi da ha sex dagen før positiv test eller på selve dagen for positiv test?  

Takk :)

Anonymkode: 090ef...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er ny på forumet og med prøvingen. Håper noen flinke mennesker kan komme med tips til meg :) 

Jeg var hos fastlegen, som mente mannen min og jeg burde ha samleie annenhver dag rundt eggløsning. Ser det er en del som bruker sånne tester for eggløsning.

Når vi da skal ha sex annenhver dag, bør vi da ha sex dagen før positiv test eller på selve dagen for positiv test?  

Takk :)

Anonymkode: 090ef...aad

Det kommer an på hvem du spør. Noen sier at såfremt sædkvaliteten er god, så går det fint å ha sex hver dag, men i utgangspunktet skal det være mer enn nok med annenhver dag :) Hvis sædkvaliteten ikke er helt tipptopp, så bør man ikke ha sex oftere enn hver 2-3. dag. Vi fikk beskjed av lege å ha sex fire dager på rad etter at det ble satt eggløsningssprøyte :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...