Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #1 Del Skrevet 13. april 2005 Et nytt bed-spørsmål: Hva bruker dere for å ramme inn bedene deres? Har tenkt litt på naturstein, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 13. april 2005 #2 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg bruker iallefall skifer og er veldig fornøyd med det- ugresset vokser ikke inn mellom steinene. Skiferen er også så smal at den er enkel å få dypt ned i jorden uten for mye arbeid. Så koooselig med fine bed! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Del Skrevet 13. april 2005 Vi har også skifter, og de stikker opp ca 10 cm over gresset på plena. Vi prøvde først med at skiferen gikk bare et par cm, men da vokste gresset inn i beddet. Vi er veldig fornøyd skiferern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #4 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg hadde tenkt å få fatt i en lang tømmerstokk uten bark (feks drivved e.l.) som jeg lunne bruke som kant til de to blomsterbeddene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #5 Del Skrevet 13. april 2005 Sitat Jeg hadde tenkt å få fatt i en lang tømmerstokk uten bark (feks drivved e.l.) som jeg lunne bruke som kant til de to blomsterbeddene mine. Men treverk vil vel ikke holde lenge hvis det ikke er impregnert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. april 2005 #6 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har ingenting enda, men har begynt som smått å klargjøre bed i hagen her. Forrige leier her har latt ugresset gro så det er en del arbeid med å få det fint igjen, men jeg synes faktisk det er ganske gøy jeg da - særlig når man ser resultatet! Iallfall så har vi tenkt litt på store natursteiner, jeg synes perosnlig det er finere enn skifer. Synes skifer har blitt så vanlig at det blir kjedelig. Med naturstein føler jeg man kan variere mer. Gleder meg til å gå en tur på stranda og plukke steiner. Skal sannsynligvis i helgen om det blir finvær! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå