Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dokumentar bøker om krim osv? Lest Birgitte saken, drapet på Tina, Baneheia ++ er det noen som har tips til lignende bøker som er spennende å lese? 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammas svik av Anne-Britt Harsem. Det er ikke en krimbok, men absolutt en bok jeg tenker du kan være interessert i.

Har du lest boken skrevet om Christoffer (Jeg tenker nok du skjønner det sjøl)? Han som skrev boken om Christoffer har også skrevet Angelica - en varslet tragedie og Noen kommer til å bli drept. Forfatteren er Jon Gangdal. Det er også en bok som heter Kvinnen i Isdalen av Dennis Aske som sikkert kan være av interesse.

Anonymkode: 05054...da6

Skrevet

Monika saken av Robin Schaefer

Skrevet

Therese-saken.

Anonymkode: 63da9...37a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mammas svik av Anne-Britt Harsem. Det er ikke en krimbok, men absolutt en bok jeg tenker du kan være interessert i.

Har du lest boken skrevet om Christoffer (Jeg tenker nok du skjønner det sjøl)? Han som skrev boken om Christoffer har også skrevet Angelica - en varslet tragedie og Noen kommer til å bli drept. Forfatteren er Jon Gangdal. Det er også en bok som heter Kvinnen i Isdalen av Dennis Aske som sikkert kan være av interesse.

Anonymkode: 05054...da6

Mammas svik har jeg lest. Gråt så mye 🙈 men interessant bok, hvis man kan si det. Jeg liker alt som er fra virkeligheten av sånne type saker. Christoffer boken skal jeg kjøpe 🙂 takk for tips 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...