Baresierdet Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Dokumentar bøker om krim osv? Lest Birgitte saken, drapet på Tina, Baneheia ++ er det noen som har tips til lignende bøker som er spennende å lese? 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Mammas svik av Anne-Britt Harsem. Det er ikke en krimbok, men absolutt en bok jeg tenker du kan være interessert i. Har du lest boken skrevet om Christoffer (Jeg tenker nok du skjønner det sjøl)? Han som skrev boken om Christoffer har også skrevet Angelica - en varslet tragedie og Noen kommer til å bli drept. Forfatteren er Jon Gangdal. Det er også en bok som heter Kvinnen i Isdalen av Dennis Aske som sikkert kan være av interesse. Anonymkode: 05054...da6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Therese-saken. Anonymkode: 63da9...37a
Baresierdet Skrevet 27. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mammas svik av Anne-Britt Harsem. Det er ikke en krimbok, men absolutt en bok jeg tenker du kan være interessert i. Har du lest boken skrevet om Christoffer (Jeg tenker nok du skjønner det sjøl)? Han som skrev boken om Christoffer har også skrevet Angelica - en varslet tragedie og Noen kommer til å bli drept. Forfatteren er Jon Gangdal. Det er også en bok som heter Kvinnen i Isdalen av Dennis Aske som sikkert kan være av interesse. Anonymkode: 05054...da6 Mammas svik har jeg lest. Gråt så mye 🙈 men interessant bok, hvis man kan si det. Jeg liker alt som er fra virkeligheten av sånne type saker. Christoffer boken skal jeg kjøpe 🙂 takk for tips 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå