Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Jeg undersøkte hvor mye tannlegen min skulle ha for å sette på et tannsmykke. De tok ca 1000.- vet dere hvro mye det er vanlig at det koster? Enten i gull, hvitt gull eller diamant.
Sniglå Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Snakker du om EKTE gull og diamanter? Hvis ikke gjør de det myyye billigere hos noen negle-folk. (Fikk helt jernteppe på hva de kalles) Men hvis du får det satt på hos tannlegen sitter nok pynten bedre fast.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 IKKE sett det på hod negledesigner og slikt. da ser det så billig ut!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 ja dette er ekte gull. Tenkte jeg skulle gjøre det hos en tannlege ja. Føler meg sikrere på at alt går som det skal da, de regner også med en varighet på et par år eller noe..
Cathie Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Jeg har en som er satt på hos tannlege, og den har sitti i flere år! Hadde mange før som var satt på hos negledesigner og frisør men de holdt kun et par uker maks! Jeg har en liten sten nå, men det er ikke diamant (ikke sånn billiggreie heller). Den betalte jeg bare 200kr for men det var på sånn tilbudsgreie i sverige: Har sett det til 5-600 for gull og gull med ekte diamant i norge. Bare pass på at de ikke borrer på tanna di, for det er absolutt ikke nødvendig selv om de sier det! Da finner du et annet sted!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Jeg fikk også min satt på hos tannlegen, og den har nå sittet i sju år, en liten diamant med gull rundt. Den gang lå vel prisen på ca. 500 kr, men det er nok ikke usannsynlig at noen tar rundt 1000 kr idag. Prisene varierer noe etter hva du får satt på. Husker det var billigere med bare gull, enn gull med diamant. Iallefall i innkjøpspris, men det er jo ikke sikkert alle tannleger lar det komme kunden til gode... Dersom noen prøver å overbevise deg om at det trengs å borres i tanna for å feste den, må du ikke akseptere det. Det er helt unødvendig, og vil absolutt skade tannen. Smykket skal jo mest sannsynlig av en gang også! Selv om smykket sitter utenpå tannen, merker du det ikke lenger etter et par dager
Sniglå Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 En tannlege med litt vett i pannen vil IKKE borre i tannen for å feste tannsmykke! Det limet de bruker er sterkt, det er det samme som brukes når det legges fyllinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå