Gå til innhold

Alene og sammenbrudd etter samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har gått fra meg og jeg er blitt helt alene uten hjelp nå med mitt barn. Jeg er fulltidsstudent og skal flytte og han forlot meg midt i dette og behandlet meg skikkelig dårlig. Jeg er i sjokk mest for det kom så brått på og han gjorde noe forferdelig , og de siste tre nettene har jeg ikke kunne spist og kaster opp flere ganger dagen. I natt var jeg sikker på hjertet skulle stoppe opp og så fort jeg sovner må jeg våkne og amme eller barnet vil stå opp. Går i bhg om dagen men jeg klarer ikke jobbe med innlevering pg heller ikke pakke.  Har ikke familie som kan hjelpe og aner ikke hvordan jeg skal klare alt dette.

Anonymkode: ee920...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føles helt jævlig ut ts. Men det seg. Jeg lover. 

Veldig mange går igjennom brudd og de aller aller fleste står tak rygg på andre siden.

Nr 1: meld adresseendring på barnet

Nr 2: bestill time til obligatorisk mekling på familievernskontoret. Du får ikke søkt på noe økonomisk støtte før dere har meklingsattest så det må prioriteres.

Nr 3: skriv en liste over det du må gjøre, og begynn å kryss av.

Det ordner seg.

Anonymkode: 6930b...346

• Liker 6
Skrevet

Dette går fint TS ❤

- snakk med barnehagen og fortell at dere har gått fra hverandre. 

- be om veiledning på skolen. Samlivsbrudd er en livskrise. Du kan kanskje få litt endrede frister på innlevering. 

- kontakt Lånekassen. Du vil ha krav på mer støtte fra dem. Ofte føles ting lettere når man ser at det går økonomisk. 

- har du noen venner du kan snakke med om dette? 

Om han har gjort noe forferdelig så har du der bedre uten han! Selv om det ikke føles slik nå så vil du få der bedre ❤

Anonymkode: 36ced...eae

• Liker 4
Skrevet

Kanskje vurdere å ta permisjon fra studiene for å hente deg selv inn igjen? Som sagt så sier du selv at du er i en livskrise og slik det er nå så blir det nok altfor mye med skole i tillegg til alt annet du må fikse mtp flytting osv.

Anonymkode: 9aa01...52e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...