AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Jeg ble gravid, og ble så utrolig glad. Men på lørdag starter jeg å små blø, i går kom det rødt friskt blod, og sterke magesmerter. Er så lei meg nå. Dette barnet var så ønsket... Er det noen som har blødd, men babyen har vært i live? Anonymkode: f1083...191
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Hvor mange uker er du på vei? Hos meg fikk jeg bekreftet gravididet via blodprøve og ultralyd i uke 6, men på slutteb av uke 7 ble det en del smerter og speiselt på ene siden og litt rosa blod/utflod og 3 ganger senere ble jeg innlagt på natta for jeg begynte å blø masse og det kom ut mange store koagler... På sykehuset fikk jeg smertestillende og de undersøkte med ultralyd flere ganger og så at set var to fostere og at begge var ute osv... Trengte ikke utskraping, men måtte få litt blod da jeg er litt blodfattig fra før.. Anonymkode: b960a...130
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Det var sånn alle mine tre spontan aborter startet. Det er normalt å spontanabortere ca 50% av alle graviditeter. Lykke til neste gang. Dette er noe de aller fleste opplever. Anonymkode: a8b8f...95b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Jeg er 14 uker på vei.. Anonymkode: f1083...191
Twilight_Sparkle Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Jeg hadde en SA i slutten av uke 12. Begynte med småblødninger, brunlig utflod som etter hvert gikk over til rødt friskt blod. Etter 3-4 dager med dette begynte jeg å blø kraftig og med klumper, og hadde også magesmerter. Fikk komme inn på sykehuset det det ble konstatert SA. SA er vanlig, men det er ikke vanlig å miste så sent som uke 14. I mitt tilfelle hadde fosteret sannsynligvis vært dødt i flere uker, og det tok bare litt tid før kroppen begynte å ordne opp. Men: med disse symptomene burde du komme deg til legevakt/ sykehus snarest - om det ikke er en SA er det viktig å finne ut hvorfor du blør, og om det er en SA er det mulig kroppen trenger hjelp til å støte ut alt. Klem til deg i alle fall! ❤ er en forferdelig følelse å gå og ikke vite!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Jeg har ikke opplevd SA, men har hatt blødninger i svangerskapet. Siste gang var vel i uke 11. Har vært rosa, brunt, rødt.. you name it. Husker ikke om jeg hadde store smerter da. Det gikk hvert fall bra for min del. Ene gangen var det et sprukket blodkar. Jeg ville tatt turen til legen snarest. SA i uke 14 er sjeldent, og det er en del andre ting det kan være. Men det kan jo også være det.. eneste måten å finne ut er å få en ultralyd. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: e4d21...318
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 Startet en lett blødning på en lørdag, på en onsdag følte jeg at jeg fikk diaré, men da kom altså sponaborten. Varte vel med blødning og diaré smerter i 2-3 dager også blødde jeg i tilsammen 2 uker. Tok 7 uker før neste runde med mensen var tilbake. Hadde sinnsyk pms og smerter nedentil ved første mens igjen. Siden dette skjedde i høst så har jeg hatt 42 dager syklus, jeg som pleide å ligge på 32. Så det har vel ikke gått seg helt til ennå syns jeg. Anonymkode: 8c8e3...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå