Nuwanda Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Hei, lurer på om noen av dere har erfaringer med behandlinger i hudpeiesalonger? :o Har tenkt på en dyprens av ansiktet og mulig hårfjerning med voks. Har ikke lyst til å sitte i kirka med "ulumskheter" i ansiktet eller å ha nuppete ben på bryllupsnatta. Men hvor "sent" opp til bryllupet kan jeg gjøre dette og at det samtidig har "effekt"?
carina81 Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Voksing kan du gjerne ta samme uke som bryllupet. Ansiktsbehandling ville jeg tatt 1-2 uker i forveien. Da får huden din roet seg ned til bryllupet.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Voksing kan du gjerne ta samme uke som bryllupet. Ansiktsbehandling ville jeg tatt 1-2 uker i forveien. Da får huden din roet seg ned til bryllupet. 1 uke i forveien er veldig knapp tid! Jeg ville ihvertfall satset på 2 uker, det ideelle er vel 3-4 uker før for man kan få kviser av behandlingen en stund etterpå.
carina81 Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Det kommer helt ann på huden din. Når det er en kommende brud som kommer til behandling, ser man alltid ann hva slags behandling man velger. Tar ikke den mest utrensende rett før bryllupet. Men hvis man ikke har store problemer med uren hud, eller får renset godt opp tidligere, kan man godt ta en behandling 1-2 uker før bryllupet. Det er gjerne en litt mer oppfriskende behandling man tar like før. For å få litt mer glød i huden
linky Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Noen som vet hva det koster å vokse beina og under armene i salong?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 jeg skal syrebehandle ansiktet ca 3 uker før, jeg pleier gjøre det en gang imellom! blir skikkelig rein! også tar jeg vanlig rens dagen før tenker jeg. tar mye sol, så jeg har skjeldent kviser og har ikke uren hud heller. skal ta sol, sol, sol den uka! tar alt håret (ikke hodet, hehe) dagen i før bryllupet. neglene fikser jeg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Syrebehandling?? har noe uren hud, hvor lang tid før bryllupet anbefaller du det??
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #9 Skrevet 14. april 2005 Uansett hvilken behandligstype du velger ville jeg vel anbefale å teste minst en gang noen mnd i forveien. Litt dumt med overraskelser like før dagen...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 de legger på fruktsyre (sterkt) så setter de en marskin med damp mot ansiktet, etterpå tar de bomull og fjerner døde hudceller og annet æsj-æsj! og de som tror de har ren hud, ja...de kan få sjokk! blir rød som en tomat og helt blank i ca 3 dager. jeg tar en uke før, skal jo ta sol også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå