Gå til innhold

Dere som er singel er dere ensom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler selv jeg er litt ensom og savner at en bryr seg om meg, nærhet og kos. 

I løpet av en en dag er ert ikke sikkert jeg hører fra noen (altså venner eller familie). Hvorden har dere det? 

Anonymkode: d4f54...1d5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes det er deilig å si hadet til elskerne og få huset for meg selv. Holder med 2 ganger i uka.

Hilsen mann 

Anonymkode: ddaf9...b62

• Liker 6
Skrevet

Har aldri følt meg ensom som singel. I forhold har jeg ofte følt meg ensom da. 

Anonymkode: 01a60...8e0

• Liker 6
Skrevet

Jeg bor veldig langt unna familie og har bare noen få nære venner her. Nå om vinteren når jeg ikke er så mye ute synes jeg det kan bli ensomt til tider ja. Skal på date til helgen så jeg håper ting kan endre seg litt da :)

Anonymkode: e0792...8ef

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler selv jeg er litt ensom og savner at en bryr seg om meg, nærhet og kos.

Har det egentlig ganske bra, har kuken min og frøken høyre som begge samarbeider villig med å fylle dagen min med mening.

Skrevet

Gud, nei. Som selvvalgt singel har man de absolutt beste dagene en kan tenke seg!

Alt med fokus på en selv, ingen mas, drama, svigers, påtatte vennskap, osv.

Himmelrike 100%

Anonymkode: 7106a...b80

• Liker 6
Skrevet

Sjeldent. Og ingenting i nærheten av ensomheten man kan føle i forhold. Da blir man jo typsisk sittende alene kveld etter kveld og helst på julaften også, fordi man MÅ ha forståelse for at man er prioritert etter kamerater, familie, jobb, trening, shopping, "venninner" og alenetid. 

Hvis jeg føler meg ensom, ser jeg bare på vlogger på youtube. Det er litt som å folk i stua si, uten at man trenger prate med dem eller rydde etter besøket. 👍

Anonymkode: eab0d...a41

• Liker 1
Skrevet

Nei :) Svært sjeldent at jeg har kjent på en ensomhetsfølelse. Kan heller kjenne litt på kjedsomhet iblant.

Skrevet

kvinner er nok de som lettest vil føle seg ensom.

elsker å bo alene jeg da

Anonymkode: d043b...0b5

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I løpet av en en dag er ert ikke sikkert jeg hører fra noen (altså venner eller familie). 

Er du selv flink til å la deg høre fra?

• Liker 4
Skrevet

Nei,ikke ensom,har familie,mange venner og en jobb jeg elsker der jeg treffer mange folk i løpet av dagen. 

Sikkert derfor jeg ikke har behov for å date eller prøve å treffe noen.

Har vært i et forhold i 14 år og singel i 3 år,savner ikke å være i forhold i det heletatt foreløpig:)

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, OhGawdNo skrev:

Har det egentlig ganske bra, har kuken min og frøken høyre som begge samarbeider villig med å fylle dagen min med mening.

Det var da ikke mye til mening i tilværelsen:   sitte å gni seg på kjønnsorganet. Håper du har noe mer.

Anonymkode: e91c6...0fc

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

kvinner er nok de som lettest vil føle seg ensom.

elsker å bo alene jeg da

Anonymkode: d043b...0b5

Det er faktisk omvendt.

Single kvinner lever lengre og er lykkeligere enn gifte kvinner.

Anonymkode: 9eae2...537

• Liker 4
Skrevet

Nei, trives godt som singel.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk omvendt.

Single kvinner lever lengre og er lykkeligere enn gifte kvinner.

Anonymkode: 9eae2...537

Det er jo som oftest menn som er raskest ute med å finne ny fast partner om de blir skilt også. Godt vant.. 😄 

• Liker 1
Skrevet

Ja siden jeg ikke har venner eller aktiviteter på dagtid hvor jeg møter andre mennesker. Savner nærhet og sex, men ikke selve forholdet. Drittlei seriemonogami. 

Anonymkode: e303f...6da

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I løpet av en en dag er det ikke sikkert jeg hører fra noen (altså venner eller familie).

Det ville jeg sett på som mas. Familie hører jeg fra med noen måneders mellomrom tilsammen, venner oftere: kanskje en hver 14. dag i gjennomsnitt. Helt passelig!

Anonymkode: fc355...f67

Skrevet

Ja, fordi jeg savner nærhet og kjærlighet. De nærmeste vennene mine er i lykkelige forhold, og da blir det på en måte ekstra ensomt, ingen å være ensom med.

Anonymkode: d1042...a50

• Liker 1
Skrevet

Som nysingel så føler jeg meg ikke ensom ennå. 

Jeg tror det vil komme og da må jeg bare leve med det. Jeg sier det de fleste sier ved brudd at nå er det slutt på dating, men nå har jeg blitt såret nok og orker ikke mer.

Anonymkode: 519a9...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...