Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bikka trimester 3, og har så rastløse bein innimellom at jeg sliter med å sovne. Har noen tips om hva som kan hjelpe? 

Anonymkode: 9199a...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnesiumtilskudd.

Anonymkode: 57b57...bc6

• Liker 2
Skrevet

Ble også tipset om magnesiumtilskudd, syns ikke det hjalp selvom jeg kjenner mange med bare positive erfaringer! Gikk heldigvis over så fort babyen var ute

Skrevet

Nå er ikke jeg gravid men hatt diagnosert rls i 20 år. Får parkinsonmedisin og tramadol depot.

Anonymkode: 869b9...4d4

Skrevet

Magnesium, men pass på at du får den typen man kan ta når man er gravid. 

Anonymkode: 1d5d3...393

Skrevet

Massasje! Nå er ikke jeg gravid, og har heller aldri vært det. Men sliter med rastløse bein til tider. Det som virkelig hjelper for min del, er hvis noen masserer leggmusklene for meg. I tillegg så er det jo så godt og man får i gang blodsirkulasjonen 😊 

Anonymkode: 8426d...00b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har bikka trimester 3, og har så rastløse bein innimellom at jeg sliter med å sovne. Har noen tips om hva som kan hjelpe? 

Anonymkode: 9199a...627

Noen sier E vitaminer andre Magnesium, men når du er gravid skal du ikke ta noe av dette uten å ha fått målt at du mangel og eller snakket med lege. 

Har du prøvd støttestrømper? Å sove med dem, altså?

Anonymkode: 837fc...4ee

Skrevet

For meg hjalp det å ta jerntabletter, fikk selvfølgelig påvist jernmangel i svangerskapet og etter jeg begynte med jern forsvant mine rastløse ben 😊

Skrevet

Klassikeren ulltråd rundt anklene! Et kjerringråd som funker som f..! 👍🏼

Sov godt! 🙂

Anonymkode: 19547...187

Skrevet

En kjent bivirkning av jernmangel (som ofte opptrer i svangerskap) er restless legs. Hva var hB på? Kanskje vurdere jerntilskudd Og spise mer jernrik kost?

Anonymkode: 97336...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...