Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fleksitid og kan ha hjemmekontor, hva jobber dere med? Og hvordan utdanning har dere? :)

Anonymkode: 3f113...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt fleksitid i alle jobber jeg har hatt. Har mulighet for hjemmekontor dersom det er en spesiell grunn til det. Eks. Legetime, planleggingsdag i bhg osv. Jobber ved et universitet og har samfunnsvitenskapelig mastergrad. 

Anonymkode: 66fde...418

Skrevet

Jeg har hjemmekontor fast, men ikke fleksitid. Jobber 8-15.30.  Er siviløkonom og jobber i offentlig virksomhet. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har fleksitid og kan ha hjemmekontor, hva jobber dere med? Og hvordan utdanning har dere? :)

Anonymkode: 3f113...e94

alltid hatt flextid. har kun fagbrev. når det er sag har jeg så og si aldri hjemmekontor.

Anonymkode: 7a835...4c9

Skrevet

MBA. Jobber i det private, primært med rådgivning til eksterne kunder. 

Fleksitid, der ingen bryr seg om tilgjengelighet i kjernetiden. Sagt på en annen måte - full frihet så lenge jobben blir gjort. Sitter hjemme omtrent 50% av tiden, ute hos kunder 30% av tiden, resterende 20% på kontoret, som regel begrenset til tiden jeg har møter eller må jobbe med andre. Blir målt på leveranser, og effektiviteten min er mye bedre hjemme der jeg slipper avbrytelser. 

Anonymkode: 6cfc6...190

• Liker 1
Skrevet

Fleksitid og hjemmekontor ved behov. Jobber som Prosjektcontroller i privat selskap. Bachelor i økonomi. 

Anonymkode: 2a2e5...7d8

Skrevet

Har full frihet her. Jobber hvor jeg vil, når jeg vil, så lenge jeg svarer folk mellom 10 og 15. Jobbet tre måneder i Indonesia et år og. Bestemmer mine egne avtaler.

Jobber som prosjektleder innen digital forretningsutvikling. 

Anonymkode: c1f8f...565

Skrevet

Programerer

Anonymkode: e5055...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...