Gå til innhold

Fått klumper etter Restylane :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok Restylane for en ukes tid siden i hakepartiet. aldri gjort det noe annet sted, så dette var min første gang. Gjorde det av den hovedgrunn at jeg hadde et veldig synlig søkk/kløft i haken. jeg ble fornøyd med resultatet og det er blitt mer volum på det aktuelle området, og det er jevn og fint. Det jeg derimot ikke liker, er den følelsen jeg får når jeg tar eller klemmer på haken. Det er klumpete og kjennes ømt. 

Noen som har erfaring med restylane her? Vil det forsvinne og bli mer mykt etterhvert, eller bør jeg vurdere å dra tilbake til klinikken? Er redd det har kapslet seg eller noe lignende..

Anonymkode: f91be...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar en måned sånn ca før det setter seg skikkelig, så slapp av å vær tålmodig.

Anonymkode: ff024...93c

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg tok Restylane for en ukes tid siden i hakepartiet. aldri gjort det noe annet sted, så dette var min første gang. Gjorde det av den hovedgrunn at jeg hadde et veldig synlig søkk/kløft i haken. jeg ble fornøyd med resultatet og det er blitt mer volum på det aktuelle området, og det er jevn og fint. Det jeg derimot ikke liker, er den følelsen jeg får når jeg tar eller klemmer på haken. Det er klumpete og kjennes ømt. 

Noen som har erfaring med restylane her? Vil det forsvinne og bli mer mykt etterhvert, eller bør jeg vurdere å dra tilbake til klinikken? Er redd det har kapslet seg eller noe lignende..

Alt man finner på i forsøk på å forbedre utseende. Hva som skjer vil bare tiden vise.

Anonymkode: 43816...bc1

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang du tar restylane så masser forsiktig i området du tok det i, så dukker ikke disse klumpene opp, men de er ikke farlige og de løser seg opp selv.

Anonymkode: 2d3eb...aa3

Skrevet

Så bra, det er straffen for å være hjernedød.

Anonymkode: 5127f...607

• Liker 5
Skrevet

Hver gang vi fikser utseendet, gjør vi vinduer for hva som anses normalt smalere. Noen annen kanskje har samme «problem» med som hake og ser nå enda en mindre person som har og dermed kjenne seg mer unormal. I det vi fikser oss selv legger vi også press på andre. 

Anonymkode: 1959e...a83

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang vi fikser utseendet, gjør vi vinduer for hva som anses normalt smalere. Noen annen kanskje har samme «problem» med som hake og ser nå enda en mindre person som har og dermed kjenne seg mer unormal. I det vi fikser oss selv legger vi også press på andre. 

Anonymkode: 1959e...a83

Er det som er problemet, kvinner følger alltid andre kvinner. For de skal jo konkurrere mot hverandre.

Det blir mindre av naturlige kvinner, nesten skremmende. Tipper flertallet av kvinner i 20/30årene i dag har filler eller botox.

Utrolig trist! 😥

• Liker 5
Skrevet

En del ødemer kjennes klumpete ut. Hilsen ei som har ødemer frivillig og ikke har betalt for å skaffe seg det. 

Anonymkode: 3cee3...673

• Liker 1
Skrevet

Ikke masser. Gå heller tilbake til den som utførte og spør. Det er det tryggeste. 

Anonymkode: 1ebdf...b06

Skrevet

Det tar et par uker til en måned før det roer seg. Man er gjerne litt stiv i området de 1-2 første ukene etter behandling. Ring behandleren og spør om det du lurer på. 

Anonymkode: 58c06...6a6

Skrevet

Etter behandlingen er det helt normalt at det er ømt, og kan føles hardt. Hvis Restylane kapsler seg inn, vil dette ta mye lengre tid. Du bør la det få jobbe seg inn i huden, og vente 2 uker, og så bør du be om en kontroll hos behandler hvis du er usikker. 

Skrevet
På 27.2.2019 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Er det som er problemet, kvinner følger alltid andre kvinner. For de skal jo konkurrere mot hverandre.

Det blir mindre av naturlige kvinner, nesten skremmende. Tipper flertallet av kvinner i 20/30årene i dag har filler eller botox.

Utrolig trist! 😥

Jeg tror de fleste gjør dette for seg selv, og ikke for å konkurrere med andre kvinner. Jeg kan være enig at det er stygt med overbehandling, men når dette gjøres riktig Så kan man faktisk ikke se at man har blitt behandlet. 

Det ble ramaskrik da folk begynte å farge håret sitt på 50 tallet også, og hvem gjør ikke det idag.... Så man kan vel si at det er veldig få som er naturlige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en klump fra juvedermbehandling i leppekanten enda etter et og et halvt år siden. Hun skulle sett litt juvederm nedover i en linje over leppa, Endte opp med en liten klump under overleppa på våtkanten.  Kommer nok aldri til å forsvinne.

Anonymkode: 9b337...fd7

Skrevet

At det er mulig.......

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en klump fra juvedermbehandling i leppekanten enda etter et og et halvt år siden. Hun skulle sett litt juvederm nedover i en linje over leppa, Endte opp med en liten klump under overleppa på våtkanten.  Kommer nok aldri til å forsvinne.

Anonymkode: 9b337...fd7

Det finnes stoff som kan fjerne Juvederm. Gå tilbake dit du ble behandlet. Har du gått til en seriøs klinikk, vil de hjelpe deg! 

Skrevet
På 27.2.2019 den 8.26, AnonymBruker skrev:

Så bra, det er straffen for å være hjernedød.

8 timer siden, Resignert skrev:

At det er mulig.......

Da vet du tydeligvis ikke hva som er definisjonen på å være hjernedød. 

Det er helt greit å ikke like denne type behandlinger, men at du har et behov for å rakke ned på de som gjør det, sier vel mer om deg og din personlighet. Skjerp deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...