AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Kjæresten min skal ha innflytningsfest, og har invitert meg og sin nærmeste vennekrets. Har vært sammen i to år, jeg er 17 og han er 20. Har møtt de fleste vennene hans kanskje 1-3 ganger, uten at det har gått så veldig bra. Nå har jeg ikke sett dem på over ett år. utlver kvelden skal de dra ut på byen, noe jeg ikke er gammel nok til. Dermed vil jeg bli sittende igjen i en leilighet når alle drar ut. Så skal jeg dra på innflytningsfesten til kjæresten min eller bare bli hjemme? Hadde det hjulpet hvis jeg fikk ha med en venninne? (Har prøvd å snakke med han om det, men det enesye jeg får til svar er at han vil ha meg der. Veit ikke bare om d blir en så vellykket kveld når jeg kkke kommer overens med vennene og de i tillegg skal ut på byen) Anonymkode: 69daa...fc9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Jeg hadde foreslått at festen ble hos dere, startet tidlig og sluttet tidlig (12) at de andre kunne dra på byen men kjæresten din bli hjemme sammen med deg etter de andre har dratt Anonymkode: a01c6...b98
Gjest Made4u Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde foreslått at festen ble hos dere, startet tidlig og sluttet tidlig (12) at de andre kunne dra på byen men kjæresten din bli hjemme sammen med deg etter de andre har dratt Anonymkode: a01c6...b98 Tror ikke hun får gehør for den... Men foreslå det kan hun jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå