AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Alvorlig talt, det er så mange tråder her der kvinner har "latt seg forføre" av gifte menn....de har skjønt at noe er galt, men er for tafatte til å komme seg ut av det selv! Anonymkode: 1d98d...c46 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Nei, kvinner er ikke så uselvstendige. Noen kvinner (og menn) roter seg inn i forhold de ikke burde ha rotet seg inn i. Anonymkode: fa432...801 3
Gjest ThotSlayer Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Alvorlig talt, det er så mange tråder her der kvinner har "latt seg forføre" av gifte menn....de har skjønt at noe er galt, men er for tafatte til å komme seg ut av det selv! Anonymkode: 1d98d...c46 Det er for å overføre ansvaret og dermed skylden over på noen andre. Legg merke til at kvinner er eksperter på sånt. Når du etterhvert ser det så vil du legge merke til at det er en stor del av hva de er og hva de gjør. Endret 26. februar 2019 av ThotSlayer
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, ThotSlayer said: Det er for å overføre ansvaret og dermed skylden over på noen andre. Legg merke til at kvinner er eksperter på sånt. Når du etterhvert ser det så vil du legge merke til at det er en stor del av hva de er og hva de gjør. Kvinnesynet ditt er virkelig begredelig. Hvordan har du det med kvinner i familien din? Anonymkode: fa432...801 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnesynet ditt er virkelig begredelig. Hvordan har du det med kvinner i familien din? Anonymkode: fa432...801 Men det er jo sant! Er selv kvinne og kvinnene i min familie (en del isf) og deres venninner holder på på samme måte. Rart hvordan det alltid er kvinnen som blir offeret i et forhold. Anonymkode: 1d98d...c46 2
Gjest ThotSlayer Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er jo sant! Er selv kvinne og kvinnene i min familie (en del isf) og deres venninner holder på på samme måte. Rart hvordan det alltid er kvinnen som blir offeret i et forhold. Anonymkode: 1d98d...c46 Eller at alle kvinner var sammen med en psykopat av en eks, til tross for at de kun utgjør 1-3% av befolkningen. Man er liksom aldri skurken i sin egen historie. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinnesynet ditt er virkelig begredelig. Hvordan har du det med kvinner i familien din? Anonymkode: fa432...801 Jeg er ikke interessert i å diskutere megselv. Endret 26. februar 2019 av ThotSlayer
OPIgirl Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 På 26.2.2019 den 22.41, ThotSlayer skrev: Det er for å overføre ansvaret og dermed skylden over på noen andre. Legg merke til at kvinner er eksperter på sånt. Når du etterhvert ser det så vil du legge merke til at det er en stor del av hva de er og hva de gjør. Etter hva jeg og mange andre jeg kjenner har erfart, er det menn som ikke tar ansvar. Som skylder på andre og som er konfliktskye og uten ryggrad.
Gjest ThotSlayer Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 3 hours ago, OPIgirl said: Etter hva jeg og mange andre jeg kjenner har erfart, er det menn som ikke tar ansvar. Som skylder på andre og som er konfliktskye og uten ryggrad. Ja, det er lettere å skylde på at andre ikke tar ansvar enn å ta ansvar selv
stenalina Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 Også er det visst enda en av disse kjempeinteressante trådene hvor ta trengte å få en utblåsning om hvor dumme og uforståelige ts synes at alle damer er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå