Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Satt bare i går og funderte på dette, i mitt forrige forhold var jeg avhengig av å høre dette hver dag fra exen min for han var så avvisende og kald i handling.. men han jeg er med nå sier vi det veldig skjeldent til hverandre, ikke fordi ikke vi er det, men fordi han er mye flinkere til å vise det ved å f.eks holde hender, kose o.l., noe han andre krevde jeg spurte om lov til :o Lurte bare på om det er FOR skjeldent å si? Vi sa det i går da vi hadde denne samtalen og jeg fortalte han det jeg skrev her nå, og vi sa det før det en eller annen gang på fylla :-? Synes det er så fint å være i et forhold uten stress og i løpet av disse 2 månedene vi har vært sammen, har jeg ikke en gang tenkt "er han egentlig glad i meg? Hva vil han egentlig?" som jeg begynte med 1 uke etter jeg ble sammen med exen. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget bortsett fra å få ut hvor ufattelig glad jeg er for tida :D Og Eden Rafaeli om du skulle ha noe negativt å si her, har jeg allerede tatt meg bryet med å skrive det for deg: "Dette er høyst uakseptabelt at dere skriver hvor glade dere er, da jeg er hjemmeværende og bitter hjemme med min cocker spaniel" Hoho bare tuller :D
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Fint å høre at du har det bra og føler deg trygg på kjæresten. Hos oss viser vi det med å kose, holde hender o.s.v. i tillegg til at vi sier det til hverandre mange ganger om dagen.
Fakse Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Vi både sier og viser at vi elsker hverandre hele tida, det er det som føles riktig for oss. Så lenge dere to har det sånn som begge er fornøyd med synes jeg ikke det er noe som heter for ofte eller for skjelden.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Det var det jeg og trodde, men nå begynner bekjente å stresse med "har dere vært over 2 måneder?" Skal ikke dere si dere elsker hverandre snart da?? :o Gud for pes! Jeg sløser ikke med slike ord!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Høres jo ut som du er i et bedre forhold nå enn i det forrige, så om dere ikke sier det så ofte tror jeg likevel du merker at dere er glad i og trygge på hverandre. Kjæresten og jeg sier stort sett hver eneste dag at vi er glade i hverandre, at vi elsker hverandre sier vi mye sjeldnere - og temaet kom ikke på bane før etter et år, ca. Vi er trygge på hverandre, men hver for oss nokså inneslutta personer som kanskje ikke viser så mye følelser. Kanskje derfor vi trenger å SI det såpass ofte:) Men vi sier det jo "bare" når vi har det fint på alle måter... Hm.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Å tro meg, det er mye bedre enn det forrige. Følte jeg bare var en typisk irriterende venn som bare var der for exen min... Fysj nok om hna der apen Men det er jo bra dere iallfall kan vise det på den måten, jeg hadde iallfall blitt galen hadde jeg ikke fått noen form for bekreftelse. Typisk oss kvinnfolk vet du!
Fakse Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Det var det jeg og trodde' date=' men nå begynner bekjente å stresse med "har dere vært over 2 måneder?" Skal ikke dere si dere elsker hverandre snart da?? :o Gud for pes! Jeg sløser ikke med slike ord![/quote'] Hvorfor stresse? Om det er den rette har man et helt liv å si det på, om det ikke er den rette er det ikke vits i å bruke ordene på feil person
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Jeg har vært sammen med kjæresten litt over to måneder nå, og vi har ikke sagt "jeg er glad i deg". Jeg verker etter å si det, men venter på det riktige tidspunktet, sånn at det blir litt spesielt. Men, vi viser det hele tiden på andre måter, og jeg stortrives med det. Ser jo at han er glad i meg gjennom alt han sier og gjør. Føler ikke det er så viktig med selve ordene, men innimellom er det koselig å høre. Men at vennene maser om at dere bør si "jeg elsker deg", er altfor tidlig!! Det er en selv som må bestemme det. Jeg er overhodet ikke klar for å si det til kjæresten min, selv om jeg er ufattelig glad i han. Så nyt hvert eneste kjærtegn og kos deg!
amalie2 Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 vi sa ikke at vi elsket hverandre før vi hadde vært sammen i 6mndr. da kjente vi hverandre nok og forelskelsen hadde gått over til kjærlighet (forelskelsen forsvant ikke). ikke bry deg om at vennene dine maser, du må jo si det når du virkelig elsker han.
Gjest Daniella_ Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Vi sier det heller ikke så ofte. Og jeg føler ikke noe stress eller lignende fordi vi ikke sier det så ofte. Som med deg så vises det godt i handlinger. Men, selvfølgelig sier vi det også innimellom. Vi har bare ikke behov for å si det hver dag. Vi vet jo begge to at vi elsker hverandre
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Sier det flere ganger om dagen. Itillegg masse kos og kyss Må ha det sånn, er altfor kosete & viktig å holde spenningen & forelskelsen ved like..
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Vi sier "glad i deg" og "love U" stadig vekk (mange ganger om dagen), og "jeg elsker deg" sjeldnere (kanskje en gang i uka, annenhver uke). Samboern sa han elsket meg lenge før jeg sa det samme: tok vel 7-8 måneder før jeg sa det til han, han sa det etter 5-6. "Jeg elsker deg" er store ord for meg og innebærer noe varig og "i gode og onde dager"...
nat26 Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 Fint å høre at du har det bra og føler deg trygg på kjæresten. Hos oss viser vi det med å kose' date=' holde hender o.s.v. i tillegg til at vi sier det til hverandre mange ganger om dagen.[/quote'] Samme her
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 Etter BARE to mnd er det vel ikke så rart dere ikke sier det enda? Dere har vel ikke blitt nok kjent og sånn enda til å virkelig VITE det. Når dere har vært sammen lenger og er mer sikre, så føles det mer riktig å si det også, og etter mange mange mnd ( for meg et år) så kommer jeg elsker deg også. Det å VISE at man er glade i hverandre er jo minst like viktig som å si det. Men etter flere mnd sammen ville det kanskje være litt rart om det ALDRI ble sagt da. men de første gangene føles det litt.. ja rett og slett flaut å si det.. og man er jo redd den andre ikke føler det samme...
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #15 Skrevet 13. april 2005 Glemte å si hvor ofte vi gjør det. Daglig, flere ganger per dag. Vi har vært sammen i 2 år da. Elsker deg er ikke riktig like ofte, men nesten. Liker å høre det jeg, selv om vi ogsp viser det masse.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #16 Skrevet 13. april 2005 Å jo vi vet jo vi er glade i hverandre selv om det bare er gått to måneder, det er jo noe helt annet enn å elske noen... jeg blir iallfall veldig fort glad i folk, mens elske tar lengre tid. Noen jeg kjenner sa de elsket hverandre 2 uker etter de ble sammen. Sånt er vel bare stress!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #17 Skrevet 13. april 2005 Blir en litt annen sak om dere VET at dere er glade i hverandre (utover vennskapelig glad i). DA synes jeg vel det er litt kunstig å ikke si det. men dere sier det vel på mld/mailer/laper osv da i det minste? Slik at det er det å SI det som er flaut?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #18 Skrevet 13. april 2005 Jeg synes det blir falskt å si det bare for å si det jeg, synes det passer best i slike fine øyblikk som i går!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #19 Skrevet 13. april 2005 Ja, man sier det jo ikke bare for å si det. Man mener det jo når man sier det. Har dere få slike øyeblikk hvor det faktisk passer tyder det vel på at forholdet er litt ferskt enda. Det er hvertall ikke bare for å si det man sier det når man virkelig mener det. Da har man faktisk BEHOV for å fortelle det, masse:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå