Gå til innhold

Feiger ut like før sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år gammel mann som aldri har hatt sex før, men nå har jeg funnet en fyr som jeg har veldig lyst til å ha sex med. Problemet er bare at jeg feiger ut like før det blir noe på meg, hver gang. Jeg kjenner at hjertet mitt slår fortere og jeg begynner å puste rart. Akkurat som en angstreaksjon. Jeg tørr liksom ikke gjøre noe mer for å komme videre. Dette her har jeg gjort noen ganger nå og jeg blir flau. Flau fordi jeg er så uerfaren, flau fordi jeg er så forknytt og flau fordi jeg er fortsatt føkkings jomfru selv om jeg har en gylden mulighet rett foran meg.  

Hva skal jeg gjøre? Ikke kom her å å si: det er bare å ligge i vei fordi det her jeg tenkt på også 😂

Anonymkode: 0c048...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommuniser med partner. (God) Sex handler i stor grad om å være trygg i situasjonen man er i.

• Liker 7
Skrevet

Kan du ikke bare nyte da. Så tar han seg av deg og roer deg ned. Kos kyss klapp og klem på deg mens du bare nyter. 

Anonymkode: 1aa32...f7f

Skrevet

Det ville vel hjelpe litt om den du gikk til sengs med første gang var litt dominerende? Er det fordi han du har møtt nå kanskje legger litt vel mye ansvar på deg?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Det ville vel hjelpe litt om den du gikk til sengs med første gang var litt dominerende? Er det fordi han du har møtt nå kanskje legger litt vel mye ansvar på deg?

Her synes jeg visp er inne på noe. Kanskje han må ta litt styring over deg. Kanskje det holder for deg å ligge litt passivt og la han gjøre jobben?

Jeg vet ikke,... Kun dere som kan finne ut av det.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år gammel mann som aldri har hatt sex før, men nå har jeg funnet en fyr som jeg har veldig lyst til å ha sex med. Problemet er bare at jeg feiger ut like før det blir noe på meg, hver gang.

Kan være fordi du egentlig ikke er homofil. Se litt mer på damer, så ordner det seg nok.

Skrevet

Alle som er uerfarne er usikre. Det betyr ikke at du er forknytt. :) Det beste du kan gjøre er å være åpen med partner om det, selv om det kan føles litt flaut. Dere kan jo f.eks. se en film i sengen. Det er en god mulighet til å holde rundt hverandre, skape trygghet og nærhet, og åpner også for at ting skal utvikle seg uten at man må flytte seg fra et sted til et annet. Men tenk over hva du selv ønsker, så kan du lettere videreformidle det til partner. :)

• Liker 1
Skrevet

Prøv ei dame så ordner det Seg skal du se 

Anonymkode: 0d065...370

Skrevet
På 26.2.2019 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år gammel mann som aldri har hatt sex før, men nå har jeg funnet en fyr som jeg har veldig lyst til å ha sex med. Problemet er bare at jeg feiger ut like før det blir noe på meg, hver gang. Jeg kjenner at hjertet mitt slår fortere og jeg begynner å puste rart. Akkurat som en angstreaksjon. Jeg tørr liksom ikke gjøre noe mer for å komme videre. Dette her har jeg gjort noen ganger nå og jeg blir flau. Flau fordi jeg er så uerfaren, flau fordi jeg er så forknytt og flau fordi jeg er fortsatt føkkings jomfru selv om jeg har en gylden mulighet rett foran meg.  

Hva skal jeg gjøre? Ikke kom her å å si: det er bare å ligge i vei fordi det her jeg tenkt på også 😂

Er denne fyren kjæresten din? Hvis ja så kan du fortelle det til han så kanskje det blir mindre skummelt. Ellers ville jeg oppsøkt sexolog

AnonymBruker
Skrevet
På 26.2.2019 den 22.20, Horten Market skrev:

Kan være fordi du egentlig ikke er homofil. Se litt mer på damer, så ordner det seg nok.

Det hjelper ikke hvis han ikke tenner på damer...

Anonymkode: a3f92...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...