AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Jeg legger merke til slikt, særlig på jakker. Henger meg opp i PJs, Canada goose, Colmar, Barbour, Phatagonia, Ralph lauren, Fleischer, Moncler osv... Gjør meg fort opp en mening om folk (jeg ikke kjenner) når jeg ser disse merkene. Tenker om dem alle, foruten PJs og canada goose, at de utstråler "god råd" og god stil. Hva med dere? Anonymkode: db012...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Jeg legger ikke merke til det og bryr meg overhode ikke om klesmerker. Anonymkode: e563e...fae 12
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Canada Goose: Uopplyst i beste fall, mest sannsynlig bare idiot. Anonymkode: 85bb5...68b 20
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Det er en ting jeg absolutt ikke legger merke til, skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye penger på klær. Anonymkode: e046d...9ea 8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Nei, legger aldri merke til det. Med mindre det er en oppmerksomhetssyk tåpe som går med de fargerike genserne og t skjortene med GUCCI tvers over brystet i store bokstaver fra 2017, da tenker jeg for en teit tåpe, og at de må være barnslige for de genserne er ganske barnslig i design. Anonymkode: 198e6...b32 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 Eneste jeg ser når jeg ser Canada Goose er dyreplageri og sløseri. Anonymkode: 39906...cee 10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 Tenker ikke så mye på det. Hva jeg mener, er en annen sak. Anonymkode: c42e1...1a0
Scoops Skrevet 26. februar 2019 #9 Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste jeg ser når jeg ser Canada Goose er dyreplageri og sløseri. Anonymkode: 39906...cee Det er det eneste jeg og ligger merke til,ellers må folk gå i hva de vil for min del,bryr meg lite om det altså.. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #10 Skrevet 26. februar 2019 Jeg tenker ikke over det, men reagerer mer på de som dømmer folk som går med merkeklær. Jeg syns det er patetisk. Anonymkode: d14d6...5ea 2
Gjest Tigress Skrevet 26. februar 2019 #11 Skrevet 26. februar 2019 Eg kjenner att merke eg har og likar sjølv, som Burberry, Über og Norwegian Rain. Då tenkjer eg "det var ei fin jakke!".
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #12 Skrevet 26. februar 2019 Tenker (stønner) for meg selv, når jeg ser folk med PJ-jakke: «Uuuh.. Ohhh.. Se på meeeej’a, med stroppen på jakka mi.. Sååå daaaaijli jai elll» Anonymkode: fe4ec...f71 2
Gjest Nina1975 Skrevet 26. februar 2019 #13 Skrevet 26. februar 2019 Disse typene som går å flasher merkenavnene på brystet, da tenker jeg harry og at de prøver å fremstille seg som velstående. (Noe de garantert ikke er, rike mennesker gjør ikke sånn) Canada goose, da tenker jeg stakkars ulv og at de er idioter som bruker så mye penger på en formløs boblejakke når det finnest så mye fint. Ellers er jeg lite merkebevisst.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #14 Skrevet 26. februar 2019 Jeg legger ikke merke til brands slik du mener det, da folk med virkelig god råd og god stil ofte ikke har en logo klistret på klærne. Men jeg ser når klær ser dyre ut, og jeg tenker de har god råd eller eventuelt prioriterer klær på budsjettet. Med fare for å høre ut som Michael Kors i Project Runway som til stadig brukte begrepet "it looks expensive" som det største komplimentet til et design.. men jeg skjønner hva han mener, jeg liker ikke klær som ser billige ut. Nå tenker jeg på kjoler, bluser, skinnjakker, blazere, gensere osv, hvor man ser på snitt og stoff at det kostet penger ikke på at det er sydd på en logo. Sånne fjortis-parkaser og -boblejakker er ikke synonymt med god stil for meg. Anonymkode: 80a88...050 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #15 Skrevet 26. februar 2019 Vet ikke en gang hvilket merke PJ er, jeg. Driter ordentlig i hva andre folk går med. Anonymkode: aff14...788 4
Million Skrevet 26. februar 2019 #16 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger merke til slikt, særlig på jakker. Henger meg opp i PJs, Canada goose, Colmar, Barbour, Phatagonia, Ralph lauren, Fleischer, Moncler osv... Gjør meg fort opp en mening om folk (jeg ikke kjenner) når jeg ser disse merkene. Tenker om dem alle, foruten PJs og canada goose, at de utstråler "god råd" og god stil. Hva med dere? Anonymkode: db012...4d8 Jeg tenker; "Det er sikkert en Kina-kopi" Veldig mange later som de går rundt i dyre merkesklær, og så viser det seg at det bare er billige piratkopier. En kamerat av sønnen min troppet en dag opp i en "Canada Goose jakke". Det viste seg at begge søsknene hans hadde også fått like jakker, fordi faren deres hadde vært på business-trip i Kina og kjøpt dem med seg.... Personlig gidder jeg ikke bruke 5000 - 6000 kr på en jakke. Synes min vinterjakke til 2000 var mer enn dyr nok. Men den kjøpte jeg fordi den var så fin, og fargen så spesiell. Ikke skjønner jeg heller hvordan folk tør å bruke så dyre plagg. Du kan jo ikke gå fra den jakken hengende over stolen din på en kafe når du går på do f.eks. Da blir det jo stjålet. Det kan bli stjålet fra garderoben på utesteder også, om plaggene er dyre og populære nok. Endret 26. februar 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #17 Skrevet 26. februar 2019 Mange av de merkene du ramset opp har jeg aldri hørt om. Men, når jeg ser mennesker med rådyre merker så tenker jeg at de er litt enkle mennesker ofte. Veldig opptatt av hva andre tenker, av status og av makt. Tenker at de nok jobber i et fellesskap der slike verdier blir verdsatt, og dermed blir de selv slik. Tenker at de nok også bruker vanvittig mye på utseende og er svært opptatt av det. Botox, fillere, hårtransplantasjon, fettsuging osv. Mennesker jeg finner interessante har gjerne levd liv helt utenfor A4, bodd i Afrika, studert i Peru, vokst opp hos fosterforeldre etter omsorgsvikt og selv blitt fosterforeldre, lenket seg fast for å stoppe utbygging av viktige naturområder osv. Jeg synes det er hærlig med mennesker som tør å gå sine egne veier. Som er opptatt av det jeg synes er mer ekte verdier, som naturvern og engasjement for de svake i samfunnet både i Norge og utenlands. Hadde jeg møtt to menn på gata, begge kjekke og single. En med superfancy dyr Armanidress og en med slitt Bellona T-sjorte... ja, interessen min hadde så vært høyest for sistemann🙂 Anonymkode: a7032...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #18 Skrevet 26. februar 2019 Tenker ikke at de utstråler god råd, da mange uten mye penger og luksusfellen-kandidater ofte bruker penger på nettopp merkeklær for å gi andre et visst inntrykk. Mange kan ha pengeproblemer og gjeld opp til øra, så god råd har ikke så mye med saken å gjøre, ikke i dagens samfunn. Har en mangemillionær i familien, og hun handler faktisk mest klær som ikke er typiske merkeklær, fordi hun synes det er litt harry og utstråler usikkerhet 😜 Hun bruker heller penger på eiendom, interiør, biler og reiser. Jeg tenker usikre folk hvis det er veldig tydelige merker og det er litt flashy. Ellers så tenker jeg ingenting, bryr meg ikke. Hvis det er plagg som støtter mishandling av dyr, som Canada Goose, så tenker jeg at de er uempatiske drittsekker. Ellers så må folk få gjøre som de vil. Anonymkode: 11066...54c 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #19 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange av de merkene du ramset opp har jeg aldri hørt om. Men, når jeg ser mennesker med rådyre merker så tenker jeg at de er litt enkle mennesker ofte. Veldig opptatt av hva andre tenker, av status og av makt. Tenker at de nok jobber i et fellesskap der slike verdier blir verdsatt, og dermed blir de selv slik. Tenker at de nok også bruker vanvittig mye på utseende og er svært opptatt av det. Botox, fillere, hårtransplantasjon, fettsuging osv. Mennesker jeg finner interessante har gjerne levd liv helt utenfor A4, bodd i Afrika, studert i Peru, vokst opp hos fosterforeldre etter omsorgsvikt og selv blitt fosterforeldre, lenket seg fast for å stoppe utbygging av viktige naturområder osv. Jeg synes det er hærlig med mennesker som tør å gå sine egne veier. Som er opptatt av det jeg synes er mer ekte verdier, som naturvern og engasjement for de svake i samfunnet både i Norge og utenlands. Hadde jeg møtt to menn på gata, begge kjekke og single. En med superfancy dyr Armanidress og en med slitt Bellona T-sjorte... ja, interessen min hadde så vært høyest for sistemann🙂 Anonymkode: a7032...ca2 Ja det tenker jeg også faktisk, at de gjerne er litt enkle 😜 Utstråler heller ikke selvtillit akkurat.. Anonymkode: 11066...54c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #20 Skrevet 26. februar 2019 Blir provosert når jeg ser folk gå med canada goose. Luis Vuitton-vesker er lette å legge merke til - de er dritstygge og harry. Jeg legger merke til sesong-merkeklærne som "alle" går med og synes de er patetiske. F.eks perioder hvor kjempemange går med det samme røde acne-skjerfet, 2xu-tights, teddyjakker, uggs, hettegenseren som har et kleshengertrykk på (helt sykt at jenter betaler nesten 1000 kr for en så stygg genser), pistol-skoene, den dyre vinterjakka med et slags gul stripe og "knippe" på, osv. Tenker at de ikke har sin egen stil og prøver å være "kule". Har ei venninne som går etter disse klærne, og hun har liksom ingen god forklaring på hvorfor hun må ha de klærne "alle" andre har. Har truffet et par jenter på byen som har leid en chanel-veske. Idioti. Ellers kan jeg legge positivt merke til damer som har en classy, "dyr" klesstil, og synes at de ser bra ut. Dette er gjerne damer som er 40+ som ikke skal se ut som alle andre. Anonymkode: d6304...d2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå