AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Jeg har en gammel iTouch som jeg nesten aldri bruker. Den fungerer, men skjermen er knust og den kommer sikkert til å dø en dag. På denne iTouchen har jeg noen Harry Potter lydbøker som jeg fikk tak i mine yngre dager. Disse er spesielle fordi de er lest av Jim Dale, ikke Steven Fry. Jeg elsker disse versjonene av lydbøkene og jeg har lyst å beholde dem. Jeg finner ikke filene på noen av de gamle minnepennene mine. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i filene på iTouchen min? Anonymkode: 622b3...ede
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Regner med du mener iPod Touch? Husker ikke alt som var av apper etc. der (og får ikke sjekket, for min nekter komplett å la seg lade opp ), men er det ikke mulig å overføre filer til PC om du kobler den på med kabelen som hører til? Min har (hadde) i alle fall kamera, og da er det jo gjerne støtte for å overføre filer (bilder) til andre enheter. Anonymkode: 94324...c34
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med du mener iPod Touch? Husker ikke alt som var av apper etc. der (og får ikke sjekket, for min nekter komplett å la seg lade opp ), men er det ikke mulig å overføre filer til PC om du kobler den på med kabelen som hører til? Min har (hadde) i alle fall kamera, og da er det jo gjerne støtte for å overføre filer (bilder) til andre enheter. Anonymkode: 94324...c34 Jeg får tak i bildene. Hvis jeg kobler ipoden til PC så kan jeg åpne en mappe med bilder, men lydfilene er borte. Anonymkode: 622b3...ede
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Jeg ser at der er en del programmer som kan brukes til å få tak i disse filene, men de koster så mye. Jeg laster ned gratisversjoner og de lar meg bare få tak i fem filer, og jeg får ikke bestemme hvilken filer det er! Anonymkode: 622b3...ede
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Hvis det er filer du har kjøpt er det ikke meningen du skal kunne kopiere dem ut. Det er derfor du må kjøpe program. Anonymkode: b0a29...bc7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Jeg hat brukt idump på musikk ut fra iPod, gratis og enkelt. Vet ikke om det finnes fremdeles? Anonymkode: b712b...754
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hat brukt idump på musikk ut fra iPod, gratis og enkelt. Vet ikke om det finnes fremdeles? Anonymkode: b712b...754 Det står at idump skal kunne gjøre det, men den registrerer ikke iPod Touch. Det står noe med manual mode, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til. Anonymkode: 622b3...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå