Gå til innhold

Dere som er utro. Hvordan klarer dere å holde det skjult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på alle områder. Kan ikke parter koden på mobilen? 

Og hva sier dere til partner når dere drar å møter de dere er utro med? 

Noen som vil dele hvordan dere holder det skjult? 

Spørr av ren nyskjerrighet. Ingen dømming i denne tråden takk! 

Anonymkode: d06ac...052

Videoannonse
Annonse
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Gutta burde lære seg å vaske pikken i vasken før de drar hjem sånn at de ikke lukter mus av den

Skrevet

Tittelen burde ha vært; dere som er utro. Hvordan klarer dere å holde det skjult, enn så lenge? 

Har ingenting å tilføye, men de fleste jeg kjenner som har vært utro har før eller siden blitt oppdaget. 

Skrevet

Jeg må bare si at jeg har vært max stresset av han jeg var utro med. han har ikke lås eller kode på telefonen ("kona stoler på meg") og der ligger alt av meldinger, bilder osv. Finner hun det blir han kasta ut. Hvordan kan han tro at hun ikke en dag trenger å låne hans telefon, kanskje leter etter et menneske hun vet han har nr til e.l, eller om et barn/barnebarn tar telefonen og leker med den? Det kan fort bli oppdaget og jeg syns han er naiv. 

Før eller siden tror jeg han blir oppdaget. Jeg for min del har sagt i fra hjemme. Orket ikke skjule ting mer. Det er ikke så lett som folk skal ha det til. Man må evne  å finne små rom der man kan møtes naturlig. Eks på tur om kvelden, finne en time til felles lunsj på dagtid, en dag begge er "syke" og borte fra jobb o.l

Anonymkode: 6d41b...385

Skrevet

Jeg har aldri prøvd, så jeg vet ikke, men jeg vil tro de fleste blir avslørt av små tegn som bygger seg opp og avslører dem over tid. Den utro endrer atferd på mange måter. Begynner å kjøpe nytt undertøy, barberer seg nedentil, dusjer oftere, nye klær, pynter seg, begynner å vise interesse for å trene, evt trene mer enn før for å ta seg bra ut osv. Og så uforklarlige fravær da, eller fravær som man tilfeldigvis oppdager ikke var pga det partneren sa (f.eks. noen bekjente sier de så mannen din utenfor en restaurant på torsdag kveld, da han selv sa at han jobbet overtid til klokka ti).

En jeg vet om (inngift slektning) var utro med en på jobb. Han traff altså denne nye dama hver dag på jobben, åtte timer om dagen, og hadde derfor rikelig med anledninger til å prate og omgås henne. De jobbet på samme avd. Han var nesten tjue år eldre enn henne, men... en dag kom han spaserende inn døra hjemme til kona og deres tre barn (og den yngste var bare noen mnd gammel) og sa rett og slett at han ville skilles, fordi han hadde funnet seg en ny. Så skilsmisse ble det, og eks-kona hans ble forferdelig bitter. Det kan jeg skjønne. Men han giftet seg med denne nye dama etter noen få år, og de er gift ennå. Sikkert 10 år siden nå. Men litt karma i det hele.... siden han var trebarns-far, ble han og kona tidligere enige om at de ikke skulle ha flere barn, så han steriliserte seg. Da han møtte denne nye dama, mye yngre, hadde ikke hun noen barn selv. De prøvde å reversere steriliseringen etter noen år, men det er gått 10 år og enda ingen barn for dem, så jeg antar det mislyktes. Karma for å stjele en annen kvinnes gifte ektemann?

Anonymkode: 99044...8f7

• Liker 9
Skrevet

Man kan skjule utroskap så lenge man orker, men man blir bestandig tatt til slutt. 

Jeg stolte på eksen min, helt til jeg fant hår i senga hans som ikke kom fra oss🤢

• Liker 1
Skrevet

Den som deler "råd" her er en drittsekk! Vi har alle et moralsk ansvar for samfunnet og skal ikke dele oppskrifter på noe så jævlig som utroskap!

Anonymkode: 153f1...c53

• Liker 7
Skrevet

Takk for svar dere! Det er bare så mange som er utro og jeg lurer på hvordan de får det til! 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den som deler "råd" her er en drittsekk! Vi har alle et moralsk ansvar for samfunnet og skal ikke dele oppskrifter på noe så jævlig som utroskap!

Jeg så på det som litt motsatt. Men nå vil jeg bare lære om det. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Apekatten skrev:

Man kan skjule utroskap så lenge man orker, men man blir bestandig tatt til slutt. 

Jeg stolte på eksen min, helt til jeg fant hår i senga hans som ikke kom fra oss🤢

Ja, det var ekkelt. Hvordan konfronterte du eksen din? Innrømmet han det til slutt? 

Skrevet

Jeg tar bare thai-massasje når kona er bortreist.

Anonymkode: 48896...987

• Liker 2
Skrevet

Ikke vanskelig i hele tatt. Oppfør deg som om ingenting har skjedd, eller oppfør deg som om det er den naturligste ting i verden. 

Finn en elsker eller elskerinne som er i samme situasjon som deg, og som deler ditt syn på det ovennevnte. Vær påpasselig med hygiene, stikk innom treningssenteret etter at du har hatt deg, dusj og kle på deg nye klær. 

Bruk kun snap, forsikre deg om at loggen blir slettet. 

Gi inntrykk av at elsker eller elskerinna er en kollega eller noe sånt. 

Går så fint å være notorisk utro uten at partneren får vite om det. 

Og husk, det er ikke din skyld at du er utro, det er partneren sin skyld, for mangelen på oppmerksomhet hjemme skaper alltid utroskap. 

Takk til kvinnene på KG som fikk meg til å innse det at min utroskap er min frues ansvar siden hun har blitt en grå grå mus, som kun er opptatt av seg selv, og ikke gir noe tilbake. 

Anonymkode: 87aef...ebe

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanskelig i hele tatt. Oppfør deg som om ingenting har skjedd, eller oppfør deg som om det er den naturligste ting i verden. 

Finn en elsker eller elskerinne som er i samme situasjon som deg, og som deler ditt syn på det ovennevnte. Vær påpasselig med hygiene, stikk innom treningssenteret etter at du har hatt deg, dusj og kle på deg nye klær. 

Bruk kun snap, forsikre deg om at loggen blir slettet. 

Gi inntrykk av at elsker eller elskerinna er en kollega eller noe sånt. 

Går så fint å være notorisk utro uten at partneren får vite om det. 

Og husk, det er ikke din skyld at du er utro, det er partneren sin skyld, for mangelen på oppmerksomhet hjemme skaper alltid utroskap. 

Takk til kvinnene på KG som fikk meg til å innse det at min utroskap er min frues ansvar siden hun har blitt en grå grå mus, som kun er opptatt av seg selv, og ikke gir noe tilbake. 

Anonymkode: 87aef...ebe

Men hvordan føles det å spille et skuespill? Å være en falsk jævel? 

Anonymkode: 494af...a78

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvordan føles det å skylde på alle andre for dine valg? Har du mangel på empati?

• Liker 3
Skrevet

Jeg er utro med en mann fra samme firma som meg. Vi har ikke samme arbeidssted, men møtes regelmessig på jobbturer. Mannen min kan koden til mobilen min og kan på den måten sjekke og trolig finne det ut om han vil. Vi kommuniserer i chatten på snap, kun noen bildesnaps her og der, da blir vi ikke hverandres "bestevenner" på snap. Han har også partner, så det er av begges interesse at vi ikke gjør noe for åpenlyst. Har pågått i 2 år nå, tror ikke mannen min mistenker noe. Vi har et fint forhold, men jeg har en enorm seksuell apetitt og behov for spenning som dessverre ikke blir møtt i forholdet (akkurat det vet partneren min, men han tror nok ikke at jeg gjør noe med det).

Anonymkode: 66078...85d

• Liker 2
Skrevet

Vi menn (de fleste) klarer å skille mellom kjærlighet og sex. Derfor !  I mine øyne emosjonell og økonomisk utroskap mye verre.  Jeg er ikke så dum at jeg legger igjen spor, verken på tlf. eller digitalt. Alt blir slettet etterhvert. 

Anonymkode: 8f72d...a34

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste skuespillet han du siterer er troll på internett. Overse innlegget hans som bare er laget for å provosere, sannsynligvis en singel bitter gutt. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke parter koden på mobilen? 

Eeeeeh,nei. Jeg har vært sammen med kona i 25 år, gift i 19 år. Jeg kjenner ikke kodene til hennes telefon, PC, Facebook, nettbank etc., og hun kjenner ikke mine. Men vi er satt opp som "arvinger" til Google-kontoene til hverandre - om noen av oss ikke logger oss inn på 30 dager får den andre et varsel og mulighet til å logge oss inn på den andres konto.

Ingen av oss er utro (det jeg vet), men jeg ser inge grunn til at vi skal kunne snoke på hverandres private områder.

Anonymkode: 02505...9cd

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi er satt opp som "arvinger" til Google-kontoene til hverandre - om noen av oss ikke logger oss inn på 30 dager får den andre et varsel og mulighet til å logge oss inn på den andres konto.

3 måneder, er det visst: https://myaccount.google.com/inactive

Anonymkode: 02505...9cd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, ThotSlayer skrev:

Gutta burde lære seg å vaske pikken i vasken før de drar hjem sånn at de ikke lukter mus av den

Jeg tenker litt slik som at hvis kjærringa er så skrudd at hun sniffer på utstyret til gubben for å sjekke ham når han kommer hjem så er nok det en av grunnene til at han er utro..

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. said:

Jeg tenker litt slik som at hvis kjærringa er så skrudd at hun sniffer på utstyret til gubben for å sjekke ham når han kommer hjem så er nok det en av grunnene til at han er utro..

Altså hvis hun er gira på litt kuk og så merker hun at det lukter mus liksom. Det kan være greit å unngå sånt! Ellers er jeg enig i det du sier. Kontrollerende kvinnfolk driver bare mennene sine vekk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...