Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

For 1-2 uker siden etter sex hadde jeg skikkelig au for å gå og tisse, men gikk over av seg selv. Nå har jeg fått det igjen, og gjør veldig vondt å tisse og føler jeg må det igjen 2 min etter jeg allerede har gjort det, og nå sitter det og svir, men problemet er at jeg ikke finner ut om det er det hullet, eller "vaginahullet" eller hva det heter som gjør vondt heller :klø: når jeg tar på er det sistnevnte som gjør vondt og jeg kjenner ikke noe foran i det hele tatt, men kan det kanskje ha noe med lite drikking av vann å gjøre også? Tenkte over at jeg har drukket veldig lite vann i det siste. Å jeg håper ikke det er blærekatarr, orker ikke mer penicilinkurer nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

:trøste: Ta med deg en urinprøve til legen, du. Bedre med en liten kur mot UVI enn et rent helvete med nyrebekkenbetennelse...

(høres ut som UVI du har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Auau :( Kanskje jeg bør det da, men som sagt har jeg jo hatt dette kun etter sex, og da når det har blitt litt mye av det, kan det ikke hende bare at han har dunket litt borti slik at det gjør vondt? Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Urk ok, får komme meg til legen da :( Og begynne på penicilin som gjør at mitt underliv lukter medisin, og enda lengre tid uten oralsex fordi det stinker så. Sukk

Ok ferdig med sutringa nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt tips er å tisse etter sex. Hvis ikke jeg gjør dette, kommer UVI'en før jeg klarer å si kake.

Drikk masse vann, drikk sure drikker feks appelsinjuice og slike C-vitamin brusetabeletter. Jeg bruker de som man får kjøpt i Sverige og som inneholder 1000 mg pr tbl.

Noe annet som også kan hjelpe er tranebær. Har den siste tiden vært mye plaget med begynnende UVI og etter at jeg beg pådisse har jeg ikke merket noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei nå kom det faenmeg tilbake igjen og som før rett etter jeg har hatt sex, drit i det jeg er forbanna jeg pisser i en flaske og går til den €£@£€$££<>%¤#/& legen GREIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...